Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER Romania

Pe 1 decembrie 2008, Sanoma Hearst Romania lanseaza NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER, cea mai citita revista de calatorii din lume.

NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER Romania devine cea de-a 14-a editie internationala din portofoliului National Geographic Traveler, ce beneficiaza in acest moment de o audienta de peste 7.900.000 de cititori, conform auditului efectuat in martie 2008 la cererea National Geographic Society.

Editia in limba romana il are ca redactor-sef pe Catalin Gruia, care declara ca:
“Din 1984, cand a fost creata, revista National Geographic Traveler ii inspira pe cititori sa calatoreasca simplu si inteligent.Tintim calatorii adevarati, infometati sa vada lumea. Fiecare pagina este creata sa te impinga sa iti faci bagajele – si sa-ti dea instrumentele si informatiile practice de care ai nevoie sa te descurci la fata locului.

Scriem despre destinatii cu personalitate si ne straduim sa le ajutam sa si-o pastreze, cu convingerea ca un „spirit al locului” autentic e atat in beneficiul turistilor cat si al comunitatilor pe care acestia le viziteaza. Aceasta este misiunea noastra, a jurnalistilor de la National Geographic Traveler.Daca si tu simti la fel, Traveler va deveni revista ta preferata, si vom calatori impreuna in toata lumea.”

NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER are 124 de pagini, format 200 x 270 mm, frecventa trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national. Pretul revistei este 10 lei si costul rate-card pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro.

Cezar Burlan, director de vanzari publicitate considera ca: “O piata interna de turism de 1,5 miliarde euro denota clar un mare interes al romanului pentru turism si calatorii. Mai mult, o parte a romanilor prefera contractarea direct in strainatatea a acestor servicii, a caror contravaloare se adauga la cifra de 1,5 miliarde euro.
Surprinzator poate, turistul roman in comparatie cu cel german de exemplu, conform declaratiilor Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism, este mai pretentios, mai bine informat, stie mai bine ce vrea si cheltuie aproape de 10 ori mai mult pe pachete suplimentare de servicii decat turistul german. Deducem de aici ca este din ce in ce mai interesat de informatia de specialitate, de optiuni si destinatii cat mai variate.

Tinand cont de cele de mai sus revista NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER este concluzia cea mai la indemana, titlu pe care Sanoma Hearst Romania il lanseaza pe piata din Romania pe data de 1 Decembrie 2008, ridicand la 16 numarul de reviste din portofoliu. ”

Campania de promovare se va desfasura pe TV, print, radio si online.

NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER este revista de calatorii a National Geographic Society, cea mai mare organizatie educationala si stiintifica non-profit din lume (7,5 milioane de abonati, in 190 de tari).
 
NATIONAL GEOGRAPHIC TRAVELER intregeste portofoliul Sanoma Hearst Romania, ce editeaza in prezent titlurile: Cosmopolitan, FHM, Beau Monde, Story, National Geographic, Harper’s Bazaar, Esquire, Marie Claire, Casa si gradina, FEMEIA, mami, Femeia de azi, Bucataria de azi, Mamica de azi, Sanatatea de azi.

Bucuresti, 25.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.