cu Panasonic
Exclusiv pe National Geographic Channel, noua serie The World Heritage Special include programe care explorează o parte din minunile naturale sau create de om de pe planetă
Pentru al doilea an consecutiv, telespectatorii fideli ai National Geographic Channel din 193 de țări și regiuni vor avea din nou ocazia să urmărească documentarele dedicate siturilor incluse în Patrimoniul universal UNESCO prin intermediul campaniei The World Heritage Special, care cuprinde, anul acesta, o serie de documentare special create. Campania, cu durata de un an, este rezultatul colaborării reînnoite dintre National Geographic Channel și Panasonic, una dintre principalele companii internaționale din industria electronică care s-a afirmat în privința inovațiilor ecologice. Ambele organizații au demonstrat un interes deosebit pentru dezvoltarea durabilă și o preocupare specială în educarea publicului din toată lumea în privința importanței protejării mediului și a monumentelor. Parteneriatul coincide și cu aniversarea a 40 de ani de la adoptarea Convenției privind Protecția Patrimoniului Cultural și Natural al UNESCO, un tratat internațional de mare însemnătate.
Difuzat în exclusivitate pe NGC, The World Heritage Special sponsorizat de Panasonic cuprinde nouă documentare noi, comandate și produse de NGC special pentru inițiativa World Heritage Special. Primul dintre aceste documentare, Acces 360° Amazon, examinează cea mai mare pădure tropicală din lume și rolul său de arie naturală de importanță crucială dar și de habitat pentru multe specii de animale periclitate.
Cele nouă programe speciale ale seriei sunt:
1. Acces 360° Amazon (septembrie 2012)
2. Acces 360° Taj Mahal (octombrie 2012)
3. Acces 360° Kyoto (noiembrie 2012)
4. Acces 360° Statuia Libertății (decembrie 2012)
5. Acces 360° Kilimanjaro (ianuarie 2013)
6. Acces 360° Cappadocia (februarie 2013)
7. Acces 360° Borobudur (martie 2013)
8. Acces 360° Marea Barieră de Corali (aprilie 2013)
9. Acces 360° Palatul Versailles (mai 2013)
”Noi, echipa Panasonic, am alocat un loc ferm inovațiilor ecologice în centrul activității companiei”, a afirmat Senju Kobayashi, manager general al Departamentului de Global Corporate Advertising, Divizia de Corporate Brand Strategy a Panasonic. ”Având în vedere succesul înregistrat în primul an al campaniei noastre, suntem încântați să continuăm colaborarea cu National Geographic Channel pentru al doilea an. Ne bucurăm să putem sprijini în continuare UNESCO, în special anul acesta când se împlinesc 40 de ani de la adoptarea Convenției UNESCO privind Protejarea Patrimoniului Cultural și Natural. Suntem convinși că parteneriatul cu NGC ne va ajuta să transmitem publicului din întreaga lume viziunea Panasonic despre protejarea monumentelor și despre dezvoltare durabilă.”
”Colaborarea dintre National Geographic Channel și Panasonic a generat, pentru al doilea an consecutiv, producerea unor documentare captivante care vor transporta privitorii către cele mai frumoase / impresionante locuri ale planetei”, a declarat Simeon Dawes, vicepreședinte senior al departamentului de vânzări de publicitate și parteneriate din cadrul Fox International Channels. ”Reprezentăm două organizații preocupate de protejarea monumentelor, iar campania The World Heritage Special va oferi privitorilor minunata șansă de a admira frumusețea ce ne înconjoară, subliniind totodată și importanța protejării a ceea ce avem.”
Acces 360° Amazon are premiera în Romania în data de 22 septembrie, de la ora 18:00, exclusiv pe National Geographic Channel
Despre National Geographic Channels International
National Geographic Channels International (NGCI) invită telespectatorii să-și păstreze vie curiozitatea prin programele sale inteligente şi originale, care examinează ceea ce știm, cum vedem lumea și ce ne motivează. Companie deţinută de National Geographic Television (NGT) şi FOX Entertainment Group, NGCI sprijină angajamentul Societăţii National Geographic de a explora, proteja şi educa prin cele șase canale ale sale: National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD, Nat Geo Adventure şi Nat Geo Music.
La nivel global, National Geographic Channel (inclusiv NGC U.S. care este o companie joint-venture între NGT şi Fox Cable Networks Group) este disponibil în 435 milioane de case, în 37 de limbi.
Pentru mai multe informații, accesați www.natgeotv.com/ro.
Fox International Channels
FOX International Channels (FIC) este o companie internațională multimedia din cadrul News Corporation. FIC dezvoltă, produce și distribuie canale de divertisment, știri, sport și film, deținute integral sau majoritar de FIC, în America Latină, Europa, Asia și Africa, în 37 de limbi. Aceste rețele, precum și extensiile lor mobile, nelineare și de înaltă definiție, ajung în peste 1,1 miliarde de case din toată lumea. FIC deține / controlează, de asemenea, o unitate de publicitate online globală, .FOX (”dot-fox”), precum și patru case de producție TV.
În Asia, FIC controlează și distribuie 32 de canale, între care FOX, STAR și canalele National Geographic, cu peste 100 de transmisiuni în 14 regiuni. FIC este rețeaua pay-TV nr. 1 în regiune, având un total de peste 550 de milioane de abonați în Asia Pacific și Orientul Mijlociu, cu birouri în Hong Kong, China, Taiwan, Japonia, Coreea de Sud, Singapore, Malaysia, Indonezia, Filipine, Thailanda, Vietnam, India, Australia, Noua Zeelandă și Emiratele Arabe Unite.
Pentru mai multe informații, accesați www.foxinternationalchannels.com.