Este titlul programului de educatie alimentara semnat Toni Delaco. Noua campanie care promoveaza consumul de mozzarela proaspata este continuarea fireasca a acestui proiect initiat de activul jucator de pe piata branzeturilor, inceput anul trecut cu campania sustinuta de mesajul “Mancatul prost si-a gasit nasul”.
De aceasta data Nasul branzeturilor indeamna parintii si toti scepticii sa incerce mozzarela, branza proaspata si sanatoasa de care multi au auzit, dar pe care putini au si gustat-o. Manati de idei preconcepute cum ca mozzarela ar fi o branza scumpa si simandicoasa, multi romani s-au privat astfel de bucuria simpla si sanatoasa a unei salate Caprese, de pilda.
“Mozzarella e exact branza italianului pe gustul romanului. Adica o branza proaspata, usoara si foarte sanatoasa, exact ca aceea dupa care mergi special la piata. Mozzarela se consuma cu rosii, in sandvisuri, mancaruri gatite sau omlete, completandu-le cel putin la fel de bine ca telemeaua cu care te-ai obisnuit. Pe care, intre noi fie vorba – decat s-o lasi doua zile in chiuveta la desarat – poti s-o inlocuiesti linistit cu o mozzarela proaspata, la aceiasi bani” spune Toni Delaco.
Insotit ca de obicei de bodyguarzii sai, Delaco isi continua aventura schimbarii mentalitatii consumatorilor patrunzand in forta exact in sanctuarul gospodariei de pretutindeni: bucataria. Adica locul de unde pleaca radacinile unei educatii alimentare gresite.
Acolo Nasul ofera mozzarela spre degustare mamelor si copiilor care au ajuns sa nu mai includa in meniu alimente simple si sanatoase, datorita presiunii problemelor zilnice care i-au facut sa renunte la bunele traditii alimentare si sa recurga la fast food si snacks-uri in fiecare zi.
Campania a fost realizata de MultiMedia Est cu ajutorul regizorului Radu Jude completat ca mozzarela pe felia de rosie, de catre DOP-ul Alex Sterian. Toni Delaco a mers din nou, asa cum v-a obisnuit, pe mana agentiei CAP.
{mosloadposition user10}