Chris Daffy, specialistul numarul 1 al Marii Britanii in customer service, va oferi gratuit, in urmatoarele doua luni, consiliere de specialitate cititorilor cotidianului de afaceri Business Standard. Cu aceasta ocazie, Business Standard si Antreprenor lanseaza un concurs prin care isi invita cititorii sa raspunda la o intrebare referitoare la temele dezbatute in sectiunea Antreprenor.
Intrebarea concursului, care se va desfasura in perioada 8 – 24 septembrie, va fi publicata saptamanal pe www.standard.ro/concurs si va fi actualiza in fiecare luni. Raspunsurile pot fi trimise pe adresa concurs@standard.ro.
Premiile puse in joc sunt o invitatie in valoare de 1500 Euro la Master Class-ul “Customer Loyalty Leadership”, sustinut de Chris Daffy in perioada 29-30 septembrie si doua exemplare din bestseller-ul " Once a customer, always a customer", cu semnatura autorului, Chris Daffy. De asemenea, toti cei inscrisi in concurs vor beneficia de o reducere de 500 de euro din pretul biletului la seminarul defasurat de acesta.
Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti, pe 25 septembrie 2008, iar numele acestora vor fi publicate in sectiunea Antreprenor din 29 septembrie 2008
Pentru a citi regulamentul concursului accesati www.standard.ro/concurs
Chris Daffy, unul dintre cei mai importanti speakeri internationali si consultanti in domeniile de Customer Service, Management si Leadership, va scrie in sectiunea Antreprenor si va oferi consiliere gratuita pe standard.ro. Cititorii ii pot cere sfatul scriind la adresa chris.daffy@standard.ro. Raspunsurile sale vor fi pe publicate in fiecare luni, in pagina de Consultanta a sectiunii speciale Antreprenor a cotidianului de afaceri Business Standard.
Despre Master Class-ul “Customer Loyalty Leadership“
Master Class-ul “Customer Loyalty Leadership“este un seminar strategic, care trateaza doua teme esentiale pentru intelegerea filozofiei unei companii orientate pe Customer Service: loializarea clientilor si crearea de experiente memorabile pentru acestia. Seminarul, la care vor participa 20 de top-manageri, este organizat intre 29-30 septembrie de catre Service Excellence Solutions, companie ce ofera servicii de pregatire in domeniul Customer Service. Pentru mai multe detalii privind temele de discutie accesati prezentarea seminarului pe www.standard.ro/concurs
Despre Antreprenor
Antreprenor este un produs editorial Business Standard, ce isi propune sa devina un instrument eficient de comunicare si formare pentru antreprenori si pentru cei care doresc sa inceapa propria afacere sau sa intre pe un nou segment de business.
Structurat in opt pagini, Antreprenor apare in fiecare luni, ca sectiune distincta in cadrul cotidianului de afaceri.
Antreprenor se regaseste si in versiune online la adresa www.standard.ro/antreprenor, care publica articolele din editia tiparita precum si informatii de ultima ora din sectorul antreprenorial, accentul punandu-se pe interactivitate si crearea unei comunitati online a celor implicati in afaceri pe cont propriu. Ne poti scrie la antreprenor@srandard.ro sau te poti abona la newsletterul Antreprenor.
Despre Business Standard
Business Standard este un produs media complex (print, online, mobil), care ofera zilnic informatii de actualitate din economie si mediul de afaceri, comentarii si analize aprofundate, structurate tematic pe domenii de interes precum: energie, farma&sanatate, financiar, asigurari&pensii private, imobiliare si constructii, industrii, IT&Telecom, servicii, retail&FMCG, etc.
De asemenea, este singurul cotidian de afaceri care ofera, in fiecare zi de luni, sectiunea speciala Antreprenor, dedicata celor care au decis sa intre in afaceri pe cont propriu.
Business Standard este parte a Diviziei Business Media a grupului Realitatea- Catavencu, alaturi de revista saptamanala de afaceri Money Express si The Money Channel, prima televiziune de business din Romania.
Mai multe informatii pe www.standard.ro
{mosloadposition user10}