Telenovela Narcisa Sălbatică şi emisiunea moderată de Simona Gherghe s-au aflat şi ieri în topul audienţelor, după ce şi luni, 21 februarie, au ocupat primul loc în preferinţele telespectatorilor.
Narcisa Sălbatică îşi confirmă poziţia de vârf în răndul serialelor româneşti. Ieri, 22 februarie, telenovela difuzată de Antena 1 s-a impus lider de piaţă în rândul targetului 15-54 urban, înregistrând o audienţă medie de 4.8 procente şi o cotă de piaţă de 12.9%. Locul al doilea a fost ocupat de PRO TV cu 4.5% rating şi 12.1% share, cea de-a treia poziţie în clasament revenindu-i postului naţional TVR 1 care a înregistrat o audienţă medie de 3.5 procente şi 9.2% share.
Surprizele pe care cea mai urmărită telenovelă din România le rezervă telespectatorilor continuă şi în această primăvară. Coordonatorul echipei de scenarişti şi totodată unul dintre cei mai îndrăgiţi actori de telenovele, Gabriel Corrado s-a alăturat echipei de actori din Naricsa Sălbatică. Acesta va putea fi văzut pe micul ecran, în serialul difuzat de Antena 1, la începutul lunii martie şi va interpreta rolul unui renumit om de afaceri.
Aflat deja în ţară pentru filmări, Gabriel Corrado a fost ieri invitatul Simonei Gherghe la Acces Direct, emisiune care s-a clasat şi ea pe prima poziţie în topul audienţelor. Astfel, în intervalul 17.01 -18.58, postul Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 5.3% şi o cotă de piaţă de 19.4 procente în rândul targetului 15-54 urban, surclasând posturile Pro Tv şi Acasa Tv. În acelaşi interval şi în rândul aceluiaşi traget, PRO TV a înregistrat 4.7% rating şi 17.4% share, în vreme ce Acasa Tv o audienţă medie de doar 2.5 procente şi o cotă de piaţă de 9.2%.
Tot în emisiunea de aseară, echipa Acces Direct a continuat căutările Elodiei Ghinescu, avocata dispărută acum patru ani. În urma ademersurilor făcute de Acces Direct de a o aduce pe celebra clarvăzătoare Rosa Collelldevall în România, care a identificat potenţiale locuri în care s-ar putea afla Elodia, autorităţile române au anunţat că vor redeschide cazul.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban
Perioada 22 februarie 2011