si rasturnari impresionante de situatie
Telenovela s-a situat ieri pe primul loc în clasamentul audienţelor
Un început de săptămână în forţă pentru îndrăgita telenovelă “Narcisa-Iubiri nelegiuite”! Ieri, 24 octombrie, serialul s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor, atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Pe aceeaşi poziţie în top s-a situat şi emisiunea “Un show păcătos”, dar şi “Mireasă pentru fiul meu”, care a înregistrat cele mai mari audienţe la nivelul targetului 15-54 urban, pe ambele intervale orare de difuzare.
Telespectatorii au rămas şi aseară aproape de Antena 1 şi îndrăgita telenovelă “Narcisa-Iubiri nelegiuite”, al treilea sezon al serialului “Narcisa Sălbatică”. Astfel, la nivelul target-ului 15-54 urban, telenovela a fost leader de piaţă în slotul 22:00 – 23:14, cu un rating de 4.1 % şi o cotă de piaţă de 12.3 %. Pe locul doi, s-a clasat postul Prima TV cu un rating de 4 % şi 12 % share, urmat de Pro TV care a înregistrat o cotă de piaţă de 10 % şi 3.3 procente rating. Telenovela difuzată de Antena 1 a a învins concurenţa şi la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating de 3.9 % şi o cotă de piaţă de 10.5 procente. Pe locul secund s-a clasat Antena 3, cu 3.4% rating şi 9.2% cotă de piaţă, iar a treia poziţie în clasament a fost ocupată de Prima TV, care a înregistrat 3.3 procente rating şi 8.8% share.
Au mai rămas doar două săptămâni până ce “Narcisa-Iubiri nelegiuite” va dezvălui telespectatorilor deznodământul fumoaselor sale poveşti de iubire. Cu o intrigă şi personaje spectaculoase, ce a reunit nume importante precum Draga Olteanu Matei, Magda Catone, Gabriel Duţu, Andrei Aradits, Serban Ionescu sau Ion Haiduc, Alina Puşcaş sau Vladimir Drăghia, şi mai apoi Denis Ştefan, Adriana Trandafir, Ioana Picoş, Andrei Roşu, “Narcisa Sălbatică” le-a oferit telespectatorilor săi plăcerea de a descoperi adevaratele valori umane, dragostea sinceră, dar şi tensiunea unor relaţii imposibile. Telenovela al cărei scenariu a fost coordonat de celebrul actor şi scenarist argentinian, Gabriel Corrado, a adus în faţa publicului o imagine a vieţii reale, a cărei magie vine chiar din spectaculoasa forţă a destinului, care şi-a pus îndata amprenta pe vieţile protagoniştilor, făcându-i martori la întâmplari incredibile, transformări şi răsturnari impresionante de situaţie.
Tot pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor s-a clasat ieri şi “Un show păcătos”, program difuzat de postul Antena 1 în intervalul orar 23:54 – 01:08. Cu o cotă de piaţă de 14.9 % şi 2.2% rating, la nivelul targetului 15-54 urban, Antena 1 a surclasat cu “Un show păcătos” postul Prima TV care a obţinut o medie de 8.4 % share şi 1.2% rating. Pe locul trei s-a clasat postul Kanal D, cu 1.1 procente rating şi 7.4% cotă de piaţă. Emisiunea a învins concurenţa şi la nivelul targetului all urban, înregistrând un rating de 1.9 % şi o cotă de piaţă de 13 procente. Pe locul secund s-a clasat Antena 3, cu 1.1% rating şi 8% cotă de piaţă, iar a treia poziţie în clasament a fost ocupată de Kanal D, care a înregistrat 0.9 procente rating şi 6 % share.
Şi emisiunea “Mireasă pentru fiul meu” a învins concurenţa ieri, 24 octombrie, înregistrând în intervalul orar 10:51 – 11:08, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating de 1.3 % şi o cotă de piaţă de 12.1 procente. În acest interval orar, pe locul secund s-a situat postul Realitatea TV care a obţinut un rating de 1 % şi 8.7% share, urmat de Kanal D, care a înregistrat 0.8 procente rating şi 7.2% share.
Emisiunea a fost lider de piaţă şi în cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:58 – 15:59, înregistrând la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.5 % şi 12.6 % share. A doua poziţie în clasamentul audienţelor a fost ocupată de postul Pro TV cu 1.1 % rating şi 9 % cotă de piaţă. Pe locul al treilea s-a clasat Kanal D, cu 1% rating şi 8.4% cotă de piaţă. În timpul emisiunilor difuzate ieri, concurenţii au discutat despre evenimentele recente apărute în viaţa lor, cine pe cine place şi cum cred că vor evolua în continuare lucrurile în casa “Mireasă pentru fiul meu”.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena 1
Analiza este făcută pe targeturile 15-54 urban şi all urban
Perioada 24 octombrie 2011