Spiritul si traditiile Ardelalului, povestile din satele romanesti dar si obiceiurile culinare au transformat Napolact in cea mai indragita marca de lactate si pe reteaua de socializare Facebook.
La 7 luni de la lansare, contul, administrat de agentia Senior Interactive, are peste 46,000 fani.
Pagina, o evadare din cotidian în lumea satului ardelean, este locul in care consumatorii interactioneaza cu valorile Napolact – mostenirea satului romanesc, traditia si importanta familiei.
“Am vrut ca prin aceasta pagina sa ne apropiem mai mult de consumatorii nostri, ne-am ocupat zilnic de ea de cand s-a lansat, bucurandu-ne constant de o implicare foarte ridicata din partea fanilor. Apreciem foarte mult atat laudele lor, cat si sfaturile pe care ni le da.” spune Mircea Badiu, Assistant Brand Manager Napolact.
Legenda branzeturilor de la Taga sau promotia “Castiga o casa-n deal, in mijloc de Ardeal” sunt unele dintre cele mai apreciate campanii Napolact.
//www.facebook.com/napolact
www.napolact.ro