Succesul Napolact la Effie continuă şi în 2010 prin obţinerea a două premii Gold în cadrul Galei Effie Awards 2010 desfăşurată saptămâna trecută la Opera Română din Bucureşti. Această recunoaştere consolidează poziţia Napolact ca fiind unul dintre cei mai importanţi producători de lactate de pe piaţa românească. În plus, confirmă percepţiile consumatorilor din întreaga ţară, care apreciază Napolact ca un brand natural şi de încredere cu valori tradiţionale, autentic româneşti.
Marele câştigător al categoriei Food Products a fost campania „Prilej de răgaz” care a contribuit împreună cu succesele repurtate în anii trecuţi şi la obţinerea unui alt Gold la categoria Sustained Success pentru întreaga activitatea de comunicare din anii precedenţi, desfăşurată sub conceptul-umbrelă „Ca odinioară”. În plus, această campanie a fost nominalizată şi pentru premiul Grand Effie. Succesul obţinut de Napolact este cu atât mai semnificativ cu cât anul acesta s-a acordat un total de 19 premii, mult mai puţine comparativ cu anii trecuţi.
Campania „Prilej de răgaz” a fost dezvoltată de la 0 de către Napolact şi agenţia de publicitate Propaganda, trecând prin fazele de concepere de produs, dezvoltarea de naming şi packaging, urmate apoi de campania de comunicare. Aceeaşi abordare integrată a adus de-a lungul anilor un număr semnificativ de premii Effie, contribuind astfel la triumful în categoria Sustained Success.
„Suntem foarte încântaţi şi emoţionaţi totodată pentru recunoaşterea primită în cadrul Effie şi în acest an. Napolact este un brand cu care ne mândrim, un brand ce transmite cultura şi valorile româneşti atât de preţioase şi poate pe cale de dispariţie în contextul lumii moderne. Premiile obţinute anual în cadrul acestei competiţii prestigioase ne oferă motivaţia de a continua să creştem acest brand şi să arătăm consumatorilor români că se reinventează în permanenţă, râmânând în acelaşi timp un simbol românesc”, declară reprezentanţii FrieslandCampina România.
„Este extrem de puternic şi frumos să iei 2 premii Gold din toate 5 acordate în toată gala. Şi colac peste pupază, cu un brand în care am implicat gândire, creaţie, dezvoltare de produse, de ambalaje şi chiar nume. De la 0. De la A la Z”, adaugă Simina Leontescu, Head of Strategic Planning Propaganda
Echipa Napolact care se află în spatele succesului repurtat acum este formată din Daniela Dorca, Brand Manager Napolact, Răzvan Orbulescu, National Marketing Director şi Mihai Petculescu, Research.
Din partea Propaganda, au contribuit la succesul Napolact: Andrei Tripsa, Creative Director, Vlad Bojan, Art Director, Marcela Moldovan, Art Director, Paul Cioran, Copywriter, Simina Leotescu, Head of Strategic Planning, Claudia Nicolae, Account Executive şi Sonia Vlad, Account Director.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}