Se apropie vara, soarele arde din ce în ce mai tare, aşa că toată lumea tânjeşte după puţină răcoare. Napoca a venit cu o soluţie: noi produse care să combată canicula de afară.
Unul dintre ele este sorbetul sub formă de stick, cu arome de lămâie şi fructe de pădure, sub marca Wow, la preţul de 0,75 RON.
Termenul de "sorbet" derivă din cuvântul turc “şerbat”, care este de origine arabă. Sorbetul a fost adoptat de bucătăria franceză şi nu conţine multă grăsime.
De asemenea, în premieră pe piaţa românească, Napoca vine cu o gamă de mousse, respectiv un tip de îngheţată care ţinută 20 de minute la temperatura camerei (22 grade C), devine foarte cremoasă, având structura unei spume delicioase. Napoca Mousse va fi disponibil începând cu 28 mai 2007 sub forma a 3 sortimente: Căpşuni-Vată de zahăr, Ciocolată Truffe şi Cafea, în ambalaje de câte 150 de grame, la preţul de 2,4 RON.
Napoca Mousse este un produs “take home”, în primul rând datorită texturii care se modifică în timp. Targetul principal îl reprezintă mamele care vor să-şi răsfeţe familia cu un desert, dar în acelaşi timp să le ofere copiilor un produs delicios, fără să existe riscul ca aceştia să răcească.
“Produsele nou apărute sub umbrela brandului Napoca s-au bucurat de succes la Festivalul Îngheţatei şi Ciocolatei de la World Trade Center Bucureşti, eveniment la care participăm în fiecare an, devenind deja pentru noi o tradiţie.” Daniela Dorca, brand manager
{mosloadposition user10}