Nagarro, lider global în soluții de inginerie digitală și tehnologie, și Adform, companie de tehnologie ce oferă servicii de publicitate digitală, au dezvoltat împreună FLOW Adform – o platformă de ultimă generație în industria publicității, ce permite o gestionare perfectă a întregului flux al unei campanii. Platforma actualizată a fost lansată în toamna anului 2020.
Pornind de la o idee inițială a echipei Adform, Nagarro a lucrat alături de aceasta în ultimii ani pentru a crea FLOW, una dintre cele mai performante platforme de publicitate din lume.
„Când ne-am propus să alegem un partener, a fost important pentru noi să găsim unul care să fie aliniat cultural la valorile noastre și să putem lucra ca o singură echipă. O altă cerință pe care am mizat a fost identificarea unei echipe receptive și agile. Toate aceste criterii le-am regăsit în Nagarro”, spune Michael Andersen, Chief Development Officer la Adform. Declarația sa integrală poate fi vizionată aici.
Nagarro a contribuit la re-proiectarea noii platforme digitale Adform, migrând produsele existente către această nouă platformă, care a devenit mai rapidă și extrem de flexibilă. Astfel, Adform poate oferi capabilități multi-device, o experiență consistentă pentru utilizatori și un timp de lansare pe piață mai bun.
„Industria tehnologiei de publicitate digitală este extrem de competitivă, constant apar soluții noi care pot schimba dinamica pieței. În acest context, timpul necesar lansării pe piață este esențial. Adform a conceput o platformă pentru a oferi un front-end personalizat, care se integrează ușor cu serviciile back-end. Astfel, compania avea nevoie de o echipă care să cuprindă mixul potrivit de specialiști pentru a explora diferitele posibilități ale acestei platforme și a le executa într-un ritm rapid și, în același timp, să inoveze la fiecare pas. Pentru noi, colaborarea cu Adform la acest proiect a fost o bucurie”, spune Kunal Bhandari, Media Practice Lead la Nagarro.
Recent, Nagarro și Adform și-au extins parteneriatul pentru a include modernizarea sistemelor de suport, cum ar fi Adform Salesforce. În prezent, Adform a externalizat complet dezvoltarea și întreținerea întregii platforme Salesforce către Nagarro.