Alături de Andreea Chirică, Nae va coordona activitatea echipelor de creaţie Lowe
Nicolae Constantin, unul dintre cei mai experimentaţi creativi de pe piaţă, cu 12 ani de carieră în doar două agenţii de publicitate, este Group Creative Director la Lowe & Partners.
„Ne bucurăm să avem printre noi un om care dincolo de profesionalismul incontestabil, a făcut întotdeauna dovada integrităţii şi devotamentului sau. În momentul în care ne alegem noii colegi, le urmărim parcursul profesional, iar Nae este, fără doar şi poate, un om care convinge şi din acest punct de vedere. Mai mult decât atât, ne-a plîcut pasiunea pe care o transpune în tot ceea ce face. Şi cum altfel am putea defini pasiunea dacă nu printr-o cursă pe motocicletă, la 0 grade, până la festivalul de la Portoroz? Acesta este Nae şi ne mândrim că îl avem în echipa noastră!”, spune Oana Cociaşu – Managing Director Lowe & Partners.
Nae şi-a început cariera în copywriting în 1995, iar din 2006 a fost Director de Creaţie al unei agenţii la al cărei portofoliu de premii a contribuit prin câştigarea a trei premii Effie.
A absolvit Academia de Teatru şi Film in 2001 – secţia Comunicare Audiovizuală – şi a urmat o serie de cursuri şi programe de training creativ.
Nae a coordonat campanii de comunicare pentru clienţi precum: Dero (Unilever), Sunsilk, Aviva, SIAB, Dr.Oetker, Farmaciile Dona, Hellmann’s, Mitsubishi, Panasonic sau Renault Technologie România.
Printre conturile pe care le va gestiona cu creativitate la Lowe se numără: Unilever, Johnson & Johnson, Eli Lilly, Parlamentul European, Crucea Rosie.
“Am ajuns în publicitate din întâmplare, prin ’95, şi am rămas tot din întâmplare, până am constatat cât de uşor îmi este s-o fac şi că, dintre toate joburile posibile e cel care dă cel mai puţin senzaţia de job. Explicaţia din spatele acestui sentiment stă cred în diversitate şi provocare. Aceasta este carburantul meu – acest instinct m-a adus la Lowe.” declară Nae.
{mosloadposition user10}