Studio Moderna anunţă o nouă campanie de imagine pentru Dormeo, unul dintre brandurile sale reprezentative, care o va avea în centru pe Nadia Comăneci, cea mai iubită sportivă româncă din toate timpurile. Campania demarează în luna mai şi va fi derulată simultan în toate cele 21 de ţări în care este prezentă compania Studio Moderna: România, Rusia, Ucraina, Ungaria, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, Cehia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Kosovo, Serbia, Croaţia, Turcia, Moldova, Bosnia Herţegovina, Macedonia, Albania şi Muntenegru.
În România, debutul campaniei va avea loc pe 15 mai, sub sloganul "Dormeo ・un somn de nota 10・ prin difuzarea spotului TV care o are în centru pe Nadia Comăneci. Acesta poate fi vizualizat în avanpremieră pe canalul YouTube Dormeo Romania, începând de astăzi.
“Fiind sportivă, am învăţat foarte multe şi, chiar după ce m-am retras din activitatea competiţională, am realizat că de fapt fiecare succes este bazat pe acelaşi lucru: organizare, pasiune, dragoste pentru ceea ce faci şi foarte multă muncă. Când vine vorba de sănătate câteva lucruri sunt importante pentru mine: o alimentaţie corespunzătoare, mişcare zilnică şi odihnă. Dormeo mi-a oferit suportul de care aveam nevoie şi un confort la superlativ”, a declarat Nadia Comăneci.
Campania “Dormeo – un somn de nota 10” are mai multe etape, cea de lansarea fiind programată să ruleze pe toate mediile de comunicare aproximativ 3 luni. În mixul de comunicare, principalul canal media utilizat este TV-ul, alături de online, print şi materiale de semnalizare în punctele de vânzare.
“Valorile brandului Dormeo sunt strâns legate de performanţele excepţionale ale Nadiei de-a lungul carierei: excelenţă, pasiune, dorinţa de a atinge perfecţiunea. De aceea, Nadia reprezintă o potrivire naturală cu brandul nostru – este cu siguranţă o persoană care și-a depășit limitele și a ridicat standardele la nivel internațional. Performanța ei se bazează pe un stil de viață sănătos iar somnul de calitate este indispensabil. Suntem mândri să lansăm această campanie în toate cele 21 de ţări în care suntem prezenţi şi suntem siguri că românilor le va face plăcere să revadă sportiva preferată a tuturor timpurilor pe micile ecrane”, a declarat Branko Blečić – International Marketing Manager Studio Moderna.
Spotul TV a fost filmat în luna Februarie 2012, în Ljublijana (Slovenia), cu ajutorul echipei de creaţie şi producţie Studio Moderna. Proiectul a fost coordonat de Branko Blečić – International Marketing Manager, iar la realizarea campaniei au colaborat 2 echipe: echipa locală de marketing formată din Raluca Grigoriu – Marketing Manager Studio Moderna România şi Andreea Palici – Brand Manager Dormeo, alături de echipa internaţională de creaţie şi producţie: Tina Košak – director de creatie, Daša Ščuka – copywriter, Venn Jemeršič – regizor, Simon Pintar – DOP, Boštjan Kepic – Producător, Annamaria Miklosi – director de publicitate.
Despre Dormeo De peste 10 ani Dormeo concepe și produce saltele din spumă cu memorie, devenind unul dintre cele mai importante branduri în multe țări europene și promovând constant beneficiile unui somn confortabil și de calitate asupra sănătății. Dormeo oferă o gamă largă de produse pentru casă, inclusiv produse decorative, pentru baie precum și o gamă specială dedicată copiilor. //www.dormeo.ro
Despre grupul Studio ModernaVInființatât 1992, Studio Moderna este lider de piață și cel mai mare retailer multi-channel din Europa, cu vânzări sub brandurile proprii extinse în Estul Îndepărtat, Europa, America de Nord și Sud și Australia, înglobând vânzări prin TV, online, retail și comerț cu amănuntul. www.studio-moderna.com