Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

„N-avem SÂNGE?!”, o campanie a Asociatiei HEM & Institutului Național de Transfuzie Sanguină (INTS)

„N-avem SÂNGE?!”, o campanie a Asociatiei HEM & Institutului Național de Transfuzie Sanguină (INTS)

Tania Mihalcia (Director INTS): „Este minunat să putem adresa dedicat donatorii, acolo unde anumite grupe sunt în alertă. Suntem recunoscători tuturor partenerilor și voluntarilor din cadrul Programului „N-avem SÂNGE?!” și speram să putem demonstra că acest model de comunicare este unul eficient.”

În această primăvară, Asociația Hem în parteneriat cu Institutul Național de Transfuzie Sanguină (INTS) pornește, în cadrul programului național „N-avem SÂNGE?!”, o campanie de comunicare segmentată, ce adresează donatorii pe grupe de sânge și respectiv RH. Vor fi invitați astfel la donare, cu precădere, donatorii cu o anumită grupă de sânge și RH, aflată în urgență, datorită numărului mare de operații/tratamente, în arealul unui anumit Centru de Transfuzie. Campania Pilot începe luni, 6 martie, și va acoperi, în câte un calup de două săptămâni, orașele Iași, Timișoara, București și Constanța.

„N-avem SÂNGE?!”, o campanie a Asociatiei HEM & Institutului Național de Transfuzie Sanguină (INTS)

„În baza experienței noastre de peste 7 ani, de când derulăm programul național „N-avem SÂNGE?!”, ni s-a arătat în repetate rânduri că donarea ar merita să fie făcută într-un mod mult mai judicios, raportat la nevoile de sânge din spitale. Ca să citez unul din #bloodfluencerii importanți ai comunității noastre, „sângele este depozitat absolut perfect pe vena donatorului”. Prin urmare, merită să fie donat în centre într-o legătură directă cu nevoia din spitale, generată la rândul ei de operații/tratamente. Din acest motiv, am pornit acest proiect pilot, pentru a invita în primul rând donatorii din grupele aflate în alertă.

Așa cum este de la sine înțeles, nu toate grupele de sânge intră în alertă, în toate județele din România, în același timp. Pentru că nu în toate se operează, nu se tratează la fel.

Punem, astfel, la dispoziția Institutului Național de Transfuzie atât knowhow-ul nostru, ca oameni de comunicare, cât și resursele pe care am reușit să le strângem, prin bunăvoința partenerilor și sponsorilor noștri, precum și ai donatorilor individuali, persoane fizice. Ne dorim mult să reușim și să probăm încă o dată că românii au sânge, că au curajul și înțelepciunea să înțeleagă că sănătatea este un dar. Un mare DAR!”. A declarat Marian Costache, #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Președinte Asociația HEM

„Apreciem consecvența cu care oameni de profesii și formări diverse s-au pus în slujba încurajării donării de sânge, deoarece importanța acesteia este extrem de ridicată, în privința nivelului de sănătate al întregii populații, fie că vorbim de pacienți, în mod direct, fie că vorbim de donatori oameni sănătoși.

Donarea recurentă oferă în mod implicit monitorizarea stării de sănătate a donatorului și nu în ultimul rând îl ajută pe acesta să obțină o stare sufletească bună. Ne bucurăm să avem alături de noi atât oameni pasionați în slujba binelui, cât și comunicatori profesioniști, care astăzi sunt împreună cu noi în fața unei premiere. Este minunat să putem adresa dedicat donatorii, acolo

unde anumite grupe sunt în alertă. Suntem recunoscători tuturor partenerilor și voluntarilor din cadrul Programului N-avem SÂNGE?! și speram să putem demonstra că acest model de comunicare este unul eficient.” A declarat d-na Tania Mihalcia, Director al Institutului Național de Transfuzie Sanguină.

Campania Pilot de Comunicare Segmentată a nevoii de sânge demarează Luni 6 Martie, va acoperi in câte un calup de doua săptămâni orașele Iași, Timișoara, București și Constanța și va include, din punct de vedere al canalelor media, Radio, Outdoor Digital si Mobil, precum și Social Media.

Parteneri: Institutul Național de Transfuzie Sanguină, Pharma Nord, MACROMEX, Phoenix Media, Radio Guerrilla, Media Group Services International (“MGSI”) – Kiss FM si Magic FM, City Media, Wink Network, Euromedia Group, Tonis Trade.

Află detalii de aici: https://n-avemsange.ro/ghidul-donatorului/

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.