Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Noi branduri locale și internaționale completează portofoliul Mega Mall

Jona

Noi deschideri și extinderi de magazine au avut loc în această perioadă la Mega Mall, spații de retail care diferențiază mixul de chiriași și oferta centrului comercial din București. În perioada octombrie–decembrie 2021, noi magazine de fashion, beauty și tehnologie au completat portofoliul de branduri premium ale centrului comercial, printre care magazinul iSTYLE și brandul de beauty My Geisha. De asemenea, varietății de magazine i se adaugă și brandurile de lenjerie Calzedonia și Tezenis. Sinsay s-a relocat într-un spațiu extins cu o suprafață de 1200 mp, iar brandul de fashion Jona a revenit cu un showroom mai spațios. În plus, Mega Mall și-a consolidat poziția de promotor al brand-urilor locale și și-a extins portofoliul cu patru noi magazine pentru familie, modă, design, artă, susținând în același timp și antreprenorii locali în cadrul programului Deschis: Pop-Up Shop.

Noi branduri internaționale în Mega Mall

Mega Mall a deschis magazinul iSTYLE, parte din cel mai mare lanț de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei. iSTYLE Retail oferă gama completă de Mac, iPad, iPod, iPhone și Apple TV, împreună cu un portofoliu impresionant, dar atent selecționat, de accesorii și software.

Jona

Pentru iubitoarele de lenjerie, centrul comercial a inaugurat magazinele Calzedonia și Tezenis, într-un spațiu de 214 mp. Doamnele vor găsi cele mai recente colecții de lenjerie, articole vestimentare de purtat în casă, ciorapi și dresuri fine, din cele mai trendy colecții ale momentului.

Cele mai noi tendințe în beauty pot fi găsite în noul magazin My Geisha – celebrul lanț de parfumerii și produse de îngrijire, fondat de Denisa Tănase. Cu un format premium, magazinul oferă o experiență de cumpărături rapidă, cu raioane create în funcție de nevoile specifice ale clientelor și consultanți gata să ofere sfaturi personalizate.

De acum, clienții Mega Mall pot vizita și magazinul Sinsay, brandul de fashion și home deco, redeschis într-un spațiu cu o suprafață de 1200 mp. De asmenea, magazinul high-fashion pentru bărbați Jona a revenit într-un spațiu extins, unde clienții se pot bucura de o gamă largă de ținute pentru ocazii speciale, dar și încălțăminte și accesorii.

Mega Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop

Pentru a sprijini micii antreprenori români în căutare de spații comerciale, Mega Mall continuă programul Deschis: Pop-Up Shop prin inaugurarea a încă patru noi magazine și îi invită în continuare pe cei interesați să se înscrie în program. Parteneriatul cu Mega Mall le va oferi acces la facilități speciale, prezență într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din București, acces la clienți noi și expertiză din partea specialiștilor de retail și marketing Mega Mall. Acest program este unul continuu, iar antreprenorii locali interesați să aibă un spațiu de vânzare sunt invitați să aplice ușor, online.

Astfel, clienții Mega Mall sunt așteptați în noul magazin Sis Shoes, un brand specializat în articole de încălțăminte cu o gamă extrem de variată de modele, menite să acopere toate preferințele clientelor. De asemenea, centrul comercial a inaugurat și Basketball lab, un spațiu pentru antrenamente și divertisment dedicat pasionaților de baschet, dar și Divi Trees, magazinul de brazi artificiali pentru birouri, centre comerciale și chiar orașe.

Basketball Lab

Mai mult, în spațiul Rembrandt Art Centre, un proiect inedit de retail, artiștii plastici, dar și pasionații, pot găsi într-un singur loc materiale pentru artă, grafică, arhitectură, hobby&craft, și se pot bucura de ateliere de creație pentru copiii și adulți.

Măsuri de siguranță sporite la mall

După o serie de verificări de conformitate și îmbunătățiri, Mega Mall și Promenada Mall au primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea constantă a centrului comercial. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.