pentru comercianti si pasionatii de autovehicule comerciale usoare
· „MYVAN” intră în dialog direct cu clienţii şi grupul său ţintă.
· „MYVAN” caută să asigure asistenţa în orice situaţie oferind soluţiile potrivite de transport.
· „MYVAN” răspunde din timp la ultimele tendinţe în utilizarea media.
„MYVAN” este disponibil online drept primul site internaţional Social-TV în limba engleză şi germană, care îşi propune să satisfacă în special un grup ţintă de comercianţi şi pasionaţi de autovehicule comerciale uşoare. Iniţiator şi operator de site este divizia de afaceri a Mercedes-Benz Vans.
„Scopul nostru în ceea ce priveşte MYVAN nu este numai să creăm o platformă intenaţională de înaltă calitate, neutră brandului, care să furnizeze servicii şi divertisment, ci, în acelaşi timp, vrem să contribuie în fiecare zi la soluţii orientate către un transport eficient. MYVAN este potrivit comercianţilor care intră în contact cu beneficiile durabile de transport”, spune Andreas Burkhart, Vicepreşedinte a Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.
MYVAN poate fi accesat pe site-ul: www.MYVAN.com. Prin intermediul site-ului şi al canalelor de socializare, utilizatorii pot realiza un schimb activ de experienţe şi opinii. Prin urmare, conţinutul şi serviciile furnizate de „MYVAN” sunt, de asemenea, extinse în diverse canale web de socializare – social media hub. Aceasta include profilul său personal de Facebook, care pe lângă site este folosit, de asemenea, ca platformă de dialog şi instrument de redare video. De asemenea, conţinutul video este redat cu ajutorul unui canal dedicat YouTube. Un feed separat de twitter este folosit pentru difuzarea evenimentelor şi fotografiilor în timp real. Un flux de flickr este folosit pentru documentarea vizuală şi completează hub-ul de social media.
„MYVAN” este focusat în principal pe crearea de conţinut de calitate, fie în formatele video, galerii foto sau text. În plus, conţinutul generat este inclus printre alte posibilităţi de comentare. Utilizatorul poate comenta despre anumite articole fie direct pe site, fie pe alte canale media sociale.
Scopul „MYVAN” este de a furniza utilizatorilor informaţii din lumea autovehiculelor comerciale uşoare. Pe lângă acest lucru, site-ul oferă şi un serviciu de bune practici, precum şi sfaturi şi trucuri create special pentru profesionişti. Acest serviciu îi asistă pe comercianţi în vieţile lor profesionale, ajutându-i să-şi conducă afacerile cu succes pe o durată mai mare de timp.
Pentru acest lucru, au fost dezvoltate cinci formate de difuzare:
myNEWS: Ştiri din lumea autovehiculelor comerciale uşoare, inovaţii din industria de comerţ şi evenimente.
myPRODUCT: Prezentarea unor noi produse, teste şi informaţii.
myBUSINESS: Profiluri de comercianţi, exemple de bună practică, sfaturi, trucuri şi trenduri etc.
mySpecial: Poveşti extraordinare din lumea autovehiculelor comerciale uşoare şi/sau ale şoferilor de autovehicule comerciale uşoare.
GET IT done: Format de divertisment cu sarcini speciale de transport.
„Cu MYVAN şi cu mixul de imagini dinamice şi reţeaua media socială, răspundem la schimbările în utilizarea media şi acest lucru ne pregăteşte pentru alte suporturi media convergente, precum fuziunea internetului cu televizorul”, spune Nicolai Berger, Senior Manager al Marketing Communication and Product Information în cadrul Mercedes-Benz Vans. „De asemenea, dorim ca MYVAN să fie primul astfel de serviciu din clasa autovehiculelor comerciale uşoare.”
Colaborarea cu partenerii şi cu companiile locale este controlată de la centrul diviziei de afaceri Mercedes-Benz Vans din Stuttgart. „Considerăm MYVAN drept un format internaţional, care are relevanţă şi peste graniţe”, spune Andreas Burkhart, Vicepreşedinte Sales and Marketing Mercedes-Benz Vans.
Mai multe informaţii de la Mercedes-Benz sunt disponibile pe site-ul: www.media.daimler.com/dcmedia-ro and www.mercedes-benz.ro.