Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MyTicket.ro a fost desemnat magazinul online cu cele mai bune servicii la Gala Premiilor eCommerce

2013

MyTicket.ro a obţinut premiul I la categoria Magazine Online pentru calitatea serviciilor, la cea de-a 8-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce 2013. După o auditare timp de şase luni, juriul celui mai important eveniment de comerţ electronic din România a acordat primul loc pentru cele mai bune servicii, în cadrul Festivităţii de Premiere GPeC 2013, care s-a desfăşurat aseară, la Crystal Palace Ballrooms.

Cele 120 de magazine înscrise anul acesta în competiţia GPeC au fost evaluate de către specialişti în online. Premiile au fost decernate pentru jucătorii anului în comerţul electronic românesc.

Deşi evaluarea activităţii eCommerce a fost efectuată pe o perioadă de şase luni, MyTicket.ro are o experienţă de peste şapte ani în acest domeniu şi a avut o evoluţie considerabilă în tranzacţionarea online. Obiectivul companiei este de a menţine încrederea clienţilor în serviciile oferite prin calitatea evenimentelor, a partenerilor şi prin diversificarea metodelor de plată.

Volumul vânzărilor de bilete pentru diferite evenimente în mediul online a atins pragul de 70%, anul acesta, în comparaţie cu 2006, când era la 25% datorită faptului că reprezintă un mediu securizat care oferă încredere tuturor părţilor implicate.

“În spatele acestor rezultate se află o echipă întreagă şi foarte multă muncă. Suntem extrem de onoraţi să primim această distincţie, premiul nu poate decât să ne motiveze să menţinem ştacheta sus în relaţia cu clienţii, beneficiarii şi partenerii noştri. Vom căuta în permanenţă resorturi noi pentru dezvoltarea calităţii serviciilor online şi pentru extinderea portofoliului de bilete la cele mai bune spectacole de live entertainment din România", a declarat Ionuţ Maholea, Director de Vânzări MyTicket.ro.

Cu un trafic anual de peste 750.000 de vizitatori unici, echipa MyTicket.ro listează în agenda clienţilor cele mai importante concerte, spectacole şi evenimente sportive. Rezultatele se datorează atât ofertei generoase pe care o pune la dispoziţie, cât şi standardelor la care sunt livrate serviciile.

De asemenea, un rol important îl deţin atât interfaţa prietenoasă a magazinului online cât şi comunitatea fanilor de pe Facebook de la care sunt primite feedback-uri importante. În felul acesta, MyTicket.ro vine în întâmpinarea aşteptărilor clienţilor şi poate diversifica oferta de evenimente.

Bucuresti, 06.11.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.