Sfarsitul lui august si prima jumatate a lui septembrie au marcat pentru MVcom un eveniment itinerant pentru Bonux, numit Serbarile Parfumate.
Hmm, ati putea spune desigur ca pana aici nu-i nimic special, ca doar spectacole de strada, caravane si roadshow-uri se fac de nu-stiu-cand. Asa e!
Ce-aduce insa special pentru MVcom acest eveniment… pe langa amploare, felul in care s-a conturat mix-ul de suporturi, adjudecandu-ne postura de integrator de mesaj pe suport NECONVENTIONAL.
Promovarea pre-eveniment s-a facut in fiecare oras cu outdoor-mobil si promoteri. Spectacolele au fost in parcarile mai multor hypermarketuri din tara, parcari in care a fost instalat un kit MVcom-SHOW, un camion scena complet accesorizat (sunet/lumini/elemente de scenografie). In premiera, pentru acest tip de proiecte, au fost instalate dispozitive vizual-olfactive de tip MVcom-turboSCENT care comunicau publicului parfumul de Liliac, caracteristic noii retete Bonux.