NESCAFÉ Gold se numără printre sponsorii Sibiu Jazz Festival, eveniment cultural ce se va desfăşura în perioada 11- 17 mai 2009. Alături de sprijinul financiar oferit în organizarea evenimentului, NESCAFÉ Gold oferă iubitorilor de jazz şi artiştilor prezenţi la festival o cafea care va încălzi atmosfera.
Sibiu Jazz Festival reprezintă cel mai important festival de promovare a tinerilor muzicieni din România şi locul de întâlnire al marilor artişti de jazz din întreaga lume. Anul acesta, evenimentul este însoţit de o acţiune de sampling cu pliculeţe şi cafea preparată NESCAFÉ Gold, îndreptată către cel puţin 7000 de participanţi la eveniment. De asemenea, spectatorii se pot înscrie la tombola organizată de NESCAFÉ Gold pentru a câştiga, prin tragere la sorţi pe data de 17 mai 2009, unul dintre premiile: 1 saxofon marca MIB Parrot, 2 colecţii de muzică jazz „Best of Jazz” sau 10 pachete promoţionale conţinând un borcan de cafea NESCAFÉ Gold şi o cutie cu tablete de ciocolată Nestlé After Eight.
“Muzica rafinată şi creativitatea participanţilor la festival se potrivesc perfect cu produsul nostru, NESCAFÉ Gold. Sperăm ca împreună cu organizatorii, să le prilejuim tuturor celor pasionaţi de jazz petrecerea unor zile memorabile la Sibiu şi ne bucurăm că avem ocazia de a contribui la promovarea jazz-ului in România. Îi invităm pe toţi spectatorii să combine muzica bună cu gustul rafinat al cafelei NESCAFÉ Gold.”, declară Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages în cadrul Nestlé România.
Sibiu Jazz Festival îşi propune să contribuie la revitalizarea muzicii jazz din ţara noastră şi să promoveze valorile româneşti în străinătate, devenind astfel un eveniment cultural de mare anvergură nu doar pentru oraşul Sibiu, dar şi pentru lumea jazz-ului din România. De peste 10 ani, festivalul este coordonat de echipa Fundaţiei Pro Art Hermannstadt, condusă de celebrul H. J. Konstantin Schmidt.
În cele şapte zile de festival, cei prezenţi la eveniment se vor bucura de concertele celor mai importanţi artişti ai muzicii jazz, precum Radio String Quartet Viena (Austria), Florin Răducanu Quartet feat. Jasper Blom, Tricycle King Size, Marcian Petrescu, Kampec Dolores feat. Istvan Grencso, Ioan Gyuri Pascu & “The Blue Workers”, Jan Ptaszyn Wroblewski Quartet (Polonia), Teodora Enache & 4Given, Omar Sosa Quartet, Mandinga sau Arturo Sandoval Sextet (Cuba).
Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formată din: Ana-Maria Stanca – Senior Brand Manager, Silviana Mihalache – Brand Manager, Tulia Căşvean – Brand Manager, Lucian Pavel – Junior Brand Manager, Andreea Coman – Trainee Beverages, Isolda Zăvoianu – CRM Manager, Mihaela Talmaciu – Consumer Service Specialist, Raluca Gradinaru – Direct Marketing Specialist.
Dezvoltarea şi implementarea proiectului s-a datorat şi agenţiilor BV McCann Erickson, Zenith Media Romania şi Clock Advertising.
{mosloadposition user10}