După ce Coca Cola a lansat prima compilație de muzică disponibilă exclusiv pe sticle și doze, piese din playlistul Unity Tracks se lansează pe YouTube și în magazinele digitale.
5 artiști au înregistrat melodii special pentru această campanie, fiecare dintre ei având astfel ocazia să transmită în stilul propriu ce înseamnă pentru el muzica și cum sună, în versiunea sa, mesajul „muzica e pentru toți”.
La scanarea etichetei cu aplicația Coca-Cola se putea asculta piesa fiecărui artist, iar la scanarea a două etichete un mashup între piesele interpretate de ei.
Artiștii implicați în campania din această vară sunt Irina Rimes, Vanotek, Guess Who, Mahala Rai Banda și Adrian Despot, fiecare reprezentând 5 genuri muzicale: pop, electro, hip-hop, balkan și rock.
Acum, piesele interpretate de Irina Rimes, Mahala Rai Banda și Vanotek în campania Coca-Cola din vara aceasta sunt lansate pe YouTube și în magazinele digitale în variantele originale și mashups.