Romania anului 2005 arata astfel: avem mai mult de 6, 5 milioane de persoane peste 50 de ani. Durata medie de viata s-a prelungit de la 69 de ani la 71,5 ani iar femeile traiesc mai mult decat barbatii cu aproximativ 7 ani. Cuplurile divorteaza mult mai usor, iar din totalul celor divortati care reprezinta peste 800 de mii de oameni, o buna parte a acestora se recasatoresc dupa divort, de aici si dorinta lor de a se mentine in forma. La angajare, cu rare exceptii, sunt preferate persoanele tinere si prezentabile. In constiinta sociala aparenta intinerita este egala cu sanatatea, starea de bine si reusita in viata.
O data cu evolutia demografica, problemele cutanate asociate imbatranirii vor fi tot mai vizibile. Fotoimbatranirea este reprezentata de modificarile de culoare, textura, elasticitate si vascularizatie, pe care le sufera pielea la expunerea repetata la lumina. La aceasta evolutie cutanata, dermatologii au dezvoltat o paleta larga de servicii medicale chirurgicale si cosmetice.
Procedurile de intinerire cutanata combina tehnici minim invazive ca peeling, laser, toxina botulinica, substante de umplere cu ingrijire cosmetica activa, suplimente nutritive si hormonale. Medicii dermatologi care trateaza tenul fotoimbatranit se confrunta cu o tehnologie incitanta in continua perfectionare. Ei trebuie sa invete sa aplice tehnici noi astfel incat sa propuna pacientilor lor cea mai buna abordare care sa conduca la cel mai bun rezultat.
La cea de-a IV a editie a Conferintei Nationale de Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala de anul acesta care va avea loc la Bucuresti in perioada 1 – 4 iunie, medicii romani vor dezbate impreuna cu invitati de marca din strainatate problemele cutanate ale imbatranirii si vor trece in revista cele mai bune metode de tratament existente la ora actuala in lume.
Gabi Constantinescu, Mananging Director la Music Promotion organizatorul principal al evenimentului a declarat: “Este a patra editie a Conferintei Nationale de Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala pe care o organizam impreuna cu SRME. An de an am incercat sa surprindem placut participantii prin modul in care am organizat acest eveniment. Speram ca si in acest an impreuna cu Best Western – Parc Hotel, gazda noastra, vom fi la inaltimea asteptarilor invitatilor nostri si a participantilor la congres”.
Music Promotion impreuna cu Societatea Romana de Medicina Estetica si Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala vor organiza in aceasta vara o campanie de educare a publicului denumita „Alerta la soare!”. Timp de o saptamana, un cort al societatii va putea fi gasit pe una dintre plajele litoralului romanesc, unde medicii rezidenti voluntari vor oferi celor interesati consultatii gratuite si analiza computerizata a pielii, ca acestia sa afle ce se intampla cu pielea lor si cum va fi afectata aceasta alaturi de alunitele expuse la soare.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formata din: Gabriel Constantinescu – Managing Director si Smaranda Marinescu – Account Manager la Music Promotion, si Razvan Durlan – PR Manager la Publicis Relations.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Cum au sărbătorit românii Crăciunul, de-a lungul generațiilor
Legendara actriță Alexandrina Halic revine pe scenă alături de pianiștii Florian Mitrea și Daria Tud...
Proiecții speciale ale filmului Moromeții 3, în prezența echipei, la cinematografele din rețeaua Hap...
Bilete în vânzare pentru concertele André Rieu: trăiește magia muzicii live, în 2025, la BTarena, Cl...
Cum l-a șocat Vlad Țepeș pe Mahomed al II-lea și cum l-a influențat pe Ivan cel Groaznic, descrie Si...
Rowenta sărbătorește 140 de ani de inovație și excelență
GLORIÆ Art Gallery prezintă o triplă expunere dedicată artiștilor Sorin Ilfoveanu, Adrian Ilfoveanu ...
măBUCURcăEȘTI - Un oraș sustenabil