Una dintre cele mai recente emisiuni intrate in grila Music Channel, odata cu lansarea grilei de toamna, Versus, a reusit performanta sa devina lider de audienta inca din prima saptamana de difuzare.
Pe 23 octombrie, Versus a inceput cu dreptul: cele opt insertii au inregistrat un rating mediu de 0.4 si o cota de piata de 3.1. Cea mai buna editie a fost cea difuzata la ora 11.00, inregistrand un rating de 1.2 si 10.9 market share in randul publicului din mediul urban, cu varste cuprinse intre 15-34 ani.
La Versus, Shurubel si Sanziana au dat startul celei mai mari batalii muzicale! In fiecare saptamana, cate un artist isi face loc in preferintele celor doi VJ-i de la Music Channel. Care este cel mai bun? Care are cele mai tari piese? Care merita sa fie mai des in playlist-ul Music Channel? Sanziana si Shurubel au la dispozitie o saptamana intreaga sa isi sustina artistul preferat. Spiritul de invingator al celor doi iese la iveala si lupta se poarta in orice moment al zilei: editiile de News, calupurile publicitare, Movie On, 1 Chart, chiar si pe durata difuzarii videoclipurilor. Cei doi VJ-i nu rateaza nici o ocazie pentru a-si sustine argumentele, totul pentru a convinge publicul ca artistul pe care il reprezinta are cel mai mare potential sa fie el cel care merita sa fie difuzat in week-end-ul ce urmeaza.
Daca a reusit sa fie suficient de convingator vreunul dintre ei, atunci el merita sa fie sustinut printr-un vot sub forma de SMS la 1281. Daca a iesit invingator, atat VJ-ul, cat si artistul vor fi prezenti la Music Channel intregul week-end care urmeaza.
Mai mult decat performanta obitnuta de Versus, in intervalele 10:30-12:00 si 15:00 si 18:00, Music Channel a fost prima optiune de vizonare a publicului tanar pe nisa de muzica.
{mosloadposition user9}