Duminica, 2 noiembrie, Music Channel a transmis cel mai audiat program de la lansare si pana in prezent: SPEED.
Speed este ineditul care lipsea din peisajul emisiunilor de cai-putere, prezentand cele mai tari masini, ultimele modele de motociclete, ce mai conduc vedetele, ture de rafting sau trasee de downhill. Intr-un stil nonconformist, Speed iti aduce expozitii, tuning, accesorii si competitii. Informatiile din lumea sporturilor de viteza, prezentate de Xing Elena Ling, au inregistrat 0.4 rating si 3.1 share in randul populatiei tinere din mediul urban (Urban,15-34 ani). La mica distanta de Speed, concureaza la audiente si emisiunile Ora de romana, Star Break, Duma Zilei, Hit Me si News.
Numarul mediu de telespectatori unici ai postului Music Channel s-a dublat de la lansare si pana in prezent. Mai mult, in primele doua zile ale lunii noiembrie s-au inregistrat 81.000 telespectatori unici pe zi.
{mosloadposition user10}