- Interesul și nevoia românilor pentru activități recreaționale a crescut considerabil în ultima perioadă;
- Un proiect cultural care promovează activitățile în aer liber în cadrul unui muzeu național apropie publicul de valorile naționale și de patrimoniu;
- Proiectul cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național prezintă activități educative și de recreere inedite pentru toate segmentele de vârstă și o alternativă dinamică de explorare a muzeelor din București.
O nouă inițiativă culturală se lansează în București în luna Iulie 2020: Museum Quest – ’’Misiune la Muzeu’’ este un proiect cultural nou pe piața din România care a luat naștere din dorința creării unei alternative dinamice și interactive la vizitarea unui muzeu. Acest produs recreativ cultural este o „vânătoare a comorilor” (treasure hunt), care se va desfășura în echipe, urmând a avea loc în 3 dintre cele mai mari muzee din București: Muzeul Național al Satului ’’Dimitrie Gusti’’, Muzeul Militar Național ’’Regele Ferdinand I’’ și Muzeul Național de Istorie a României’’.
’’Având în vedere că suntem veterani pe piața de escape room din București, am putut observa nevoia crescută a publicului pentru activități recreative cât mai variate. Prin urmare, am hotărât să punem bazele Museum Quest, astfel încât noul produs oferit să apropie publicul de cultură, prin redescoperirea patrimoniului muzeal într-o manieră inedită’’, a declarat Cătălina Stanciu, co-organizator Museum Quest.
Participanții care vor dori să ia parte la evenimentele Museum Quest vor putea să rezerve ziua și muzeul pe care vor să îl viziteze, folosind platforma www.trapped.ro. În cadrul jocului Museum Quest vor putea participa echipe de 4 până la 6 persoane de toate vârstele, acestea urmând a avea la dispoziție o serie de misiuni pe care vor trebui să le îndeplinească în 90 de minute. Concurenții vor putea să se folosească de informațiile științifice și culturale specifice muzeului vizitat, precum și de cultura generală, propria intuiție sau lucrul în echipă. Fiecare echipă participantă va avea la dispoziție un Kit al exploratorului, plin de misiuni interactive și inedite de rezolvat în cadrul muzeului. Toate acestea se vor derula după un desfășurător bine pus la punct de către Organizator, și cu multă distracție inclusă.
’’Prin acest proiect cultural urmărim să aducem o perspectivă nouă asupra muzeelor partenere, promovând spațiul cultural românesc și apropierea publicului larg de valorile naționale. Suntem convinși că un asemenea produs cultural interactiv poate deveni o activitate recreativă constantă pe piața din România și o alternativă distractivă de petrecere a timpului liber’’, a declarat Cătălina Nica, co-organizator al Museum Quest.
Acest proiect cultural este co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național care se alătură promovării spațiului cultural românesc prin evenimente interactive de cunoaștere și conștientizare a patrimoniului cultural românesc.
Despre Museum Quest by TRAPPED
Museum Quest este un proiect cultural marca TRAPPED care va avea loc în perioada iulie – octombrie 2020, în 3 muzee de referință din București. Proiectul este co-finanțat de Administraţia Fondului Cultural Naţional și a apărut din nevoia unei alternative dinamice și interactive la vizitarea unui muzeu. Proiectul urmărește să apropie publicul larg de valorile naționale și să aducă o nouă perspectivă asupra muzeelor naționale prin promovarea spațiului cultural românesc.