Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Munch înregistrează o creștere de 40% în ultimele 6 luni și continuă lupta împotriva risipei alimentare

logo Munch aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, anunță o creștere de 40% în ultimele 6 luni, ajungând la 180 de parteneri și 291 de locații, în București și Iași. De la lansare, Munch a reușit să salveze 7,5 de tone de produse alimentare, dovedindu-se o soluție eficientă și sustenabilă pentru reducerea pierderilor de alimente.

În București, Munch colaborează cu 165 de parteneri în 240 de locații, în timp ce în Iași numără 15 parteneri și 51 de locații, incluzând nume bine-cunoscute din sectorul alimentar precum Simigeria Petru. Descărcările aplicației au crescut cu 650% față de primele trei luni de la lansare, ajungând de la 10.000 la 75.000 în mai puțin de un an, un semnal clar al interesului tot mai mare al consumatorilor pentru soluții sustenabile și accesibile.

logo Munch aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare

“Suntem încântați de progresul pe care l-am înregistrat și de sprijinul din ce în ce mai mare al comunității. Creșterea noastră demonstrează că oamenii devin mai conștienți de importanța reducerii risipei alimentare, mai ales în perioada sărbătorilor, când risipa atinge adesea cote alarmante”, a declarat Kirill Perepelica, Co-Founder & Chief Expansion Officer Munch.

De la lansarea sa, Munch nu doar că a salvat tone de alimente, dar a construit și o comunitate activă și responsabilă. Cu aproximativ 75% dintre utilizatori fiind femei, aplicația demonstrează un angajament constant în promovarea valorilor sustenabile în rândul clienților.

Perioada sărbătorilor de iarnă este una în care risipa alimentară crește semnificativ, iar Munch oferă o soluție practică pentru a reduce acest fenomen. Prin aplicație, utilizatorii pot achiziționa surplusul de alimente de la restaurante, brutării și supermarketuri la prețuri reduse, evitând risipa și sprijinind un stil de viață sustenabil.

Clienții pot achiziționa produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată în intervalul orar afișat.

Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și apreciate, precum Gloria Downtown, Ana Pan, Tort de bezea, Simigeria Petru, OK Flora, Ibis, Cibo e Vino, Ciorbe și Plăcinte, The Coffee Shop, Petit by Maison des Crepes, The Grill și Hello Donuts.

În România, conform statisticilor Uniunii Europene, aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.