Ho-Ho-Ho și clinchete de zurgălăi se aud tot mai aproape, pe măsură ce spiritul Crăciunului cuprinde Veranda: Moșul și renii lui au anunțat că și-au luat, în premieră, bilete cu destinația Obor.
Pentru a-i întâmpina cum se cuvine, MullenLowe a împodobit centrul comercial Veranda cu o mulțime de surprize, care vor îmbia vizitatorii cu colinde și miros de scorțișoară la un Crăciun… ca acasă.
„Ne-am dorit ca primul Crăciun în Veranda să fie unul special și memorabil, care să-i ajute pe vizitatorii noștri să redescopere bucuria sărbătorilor de iarnă. MullenLowe și-a asumat brief-ul nostru mai ceva ca pe un wishlist și s-a transformat în ajutorul lui Moș Crăciun, pentru a le pregăti bucureștenilor momente magice și cadouri pe gustul lor, atât de aproape de locuința lor încât se vor simți ca acasă”, spune Andrei Pogonaru, dezvoltator Veranda.
„Crăciunul e momentul meu preferat din an: în casă miroase a portocale și-a scorțișoară, salata de boeuf e decorată cu oameni de zăpadă și brăduți, iar canapeaua devine cel mai frumos loc de pe pământ. Și cumva e suficient de încăpătoare pentru toată familia. Iar toate lucrurile astea se întâmplă într-un singur loc: acasă. Doar acasă e Crăciunul. Și pentru că Veranda este în inima comunității din Obor, atât de aproape de casă, pentru că la Veranda te întâlnești cu toți vecinii și totul îți este atât de familiar, am decis că primul Crăciun la Veranda trebuie să fie cel mai frumos. Și unde e mai frumos decât acasă?”, adaugă Simina Zidaru, Copywriter, MullenLowe.
Astfel, în perioada sărbătorilor, Veranda își așteaptă vizitatorii cu o serie de surprize specifice sezonului. Aceștia pot câștiga excursii pe plaiurile mioritice, televizoare sau aparate foto/video, mese copioase sau decorațiuni de Crăciun. Veranda și MullenLowe l-au pus serios la treabă și pe Moș Crăciun, care va livra personal aceste premii câștigătorilor, în Ajun.
În luna decembrie, Veranda se va umple de colinde și de veselia copiilor (de toate vârstele) de pe patinoar, iar un târg de Crăciun îi va ispiti pe vizitatori cu bunătăți tradiționale. De asemenea, moșul a pregătit piese de teatru și ateliere dedicate copiilor, precum și alte surprize pe gustul tuturor.
Echipa Veranda implicată în campanie este formată din Raluca Harabagiu (Director de Marketing), Iuliana Mardare (Specialist Marketing) și Aura Dinu (Head of Marketing Shopping Centers CBRE România).
Din partea MullenLowe: Eugen Suman (Executive Creative Director), Alina Nechita (Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Senior Account Executive).
Echipa Initiative care asigură componenta de media este reprezentată de Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director) și Adriana Ciobanu (Senior Media Planner).