Agenția adaugă în portofoliu primul mall de proximitate din București
O cană cu zahăr sau un praf de copt fără de care nu-ți iese prăjitura, un sacou salvator pentru prezentarea de mâine dimineaţă, idei pentru cadoul de care ai uitat complet sau pur şi simplu o verandă primitoare pentru a-ți bea cafeaua de dimineață, atât de aproape de casă încât ai putea merge în halat și papuci.
De astăzi, bucureștenii din zona Obor au un nou vecin la care pot găsi toate lucrurile de care au nevoie – centrul comercial Veranda, care a selectat agențiile MullenLowe și Initiative pentru comunicarea noului concept de mall de proximitate.
„Veranda vine cu un concept nou pentru bucureşteni. Ne-am dorit un partener care să înţeleagă particularităţile proiectului nostru şi să aibă o viziune creativă care să ne evidențieze pe această piață destul de aglomerată a centrelor comerciale. Campania creată de MullenLowe – Veranda noastră e Veranda ta – ne plasează într-o zonă de familiaritate, relaxare și căldură care ne ajută să ne apropiem de publicul nostru exact așa cum ne dorim”, afirmă Andrei Pogonaru, dezvoltator Veranda.
Prima campanie dezvoltată de MullenLowe pentru noul client – cea de lansare a mall-ului – este construită pe un concept creativ ce are la bază ideea proximităţii: Veranda este acel loc foarte aproape de casă în care poți să faci cumpărături, să iei masa sau să îți petreci, pur și simplu, timpul liber alături de familie și prieteni.
„Veranda nu este doar un mall. Este primul mall cu grădină, o prezență hip într-o comunitate cu parfum și istorie. Este mai degrabă un vecin decât un mall. Așa că de aici până la promisiunea Veranda noastră e Veranda ta a mai fost un pas mic și firesc. Ideile noastre au rezonat cu viziunea clientului, astfel că împreună îi invităm pe bucureșteni să descopere experiența de a avea un spațiu prietenos de shopping și de relaxare atât de aproape de casa lor”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe.
Deschiderea centrului comercial este susținută de o campanie media integrată, ce are ca scop obținerea unei vizibilități majore în zonele de interes pentru Veranda. Expunerea outdoor, pe lângă suporturi variate și de impact, adaptate pe conceptul de proximitate, a fost potențată de două proiecte speciale. Primul dintre ele este Stația Obor, acum cu Veranda, care creează pe peronul stației de metrou Obor un spațiu unic dedicat călătorilor și rezidenților. Al doilea proiect special este branding-ul realizat într-una dintre cele mai aglomerate intersecții din București, sensul giratoriu Obor, care ajută la localizarea simbolului Veranda în mintea consumatorilor aflați în trafic.
Comunicarea digitală, cu componente de expunere în premium display și performance media, împreună cu cele mai ascultate stații radio din București, completează mixul de media folosit pentru deschiderea Veranda.
Echipa Veranda implicată în campanie este formată din Raluca Harabagiu (Director de Marketing), Iuliana Mardare (Specialist Marketing), Maria Crăciun (Specialist Marketing) și Aura Dinu (Head of Marketing Shopping Centers CBRE România).
Din partea MullenLowe: Eugen Suman (Executive Creative Director), Manuela Gogu (Creative Integration Director), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Senior Account Executive).
Agenția Initiative este reprezentată de Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Luiza Popa (OOH Media Buyer), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Adriana Ciobanu (Senior Media Planner), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Raluca Lupu (Digital Account Executive), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Cătălina Ghiță (Radio and Print Buyer) și Cristina Chinde (Research Manager).