Mullen și TELUS International au început colaborarea în România cu o campanie de employer branding lansată în toamna aceasta. Campania este construită pe atributele prin care TELUS International se diferențiază de ceilalți angajatori din industria de customer experience.
Hashtag-ul #ItsDifferentHere este punctul central al campaniei integrate care vorbește despre membrii reali ai echipei TELUS International și despre avantajele și oportunitățile pe care aceștia le descoperă aici.
Conceptul campaniei a fost creat pentru a corecta diverse preconcepții legate de centrele de customer support, spre exemplu ideea că job-urile din acest domeniu ar fi potrivite doar pentru studenți sau pentru persoane care caută locuri de muncă pe termen scurt sau part-time sau imaginea acelor rânduri de birouri cu angajați care vorbesc non-stop la telefon cu clienți nemulțumiți.
Abordarea propusă de Mullen a fost aceea de a vorbi despre membrii echipei TELUS International, despre ce îi face fericiți, ce beneficii le oferă compania și ce oportunități pot urmări pentru a se dezvolta personal și profesional. Astfel, aceste povești reale sunt oferite ca exemple despre cum un job în industria de customer experience îți poate aduce o carieră plină de satisfacții, pe termen lung.
„TELUS International are rate de atriție mai scăzute cu 50% decât competitorii săi, astfel că ne-am dorit să transformăm motivele pentru care membrii echipei noastre rămân alături de noi în argumente concrete pentru atragerea noilor candidați. Pentru că suntem un brand autentic și de încredere, principala condiție din brieful nostru a fost să folosim angajați reali care spun povești reale și ne-am bucurat să vedem că Mullen ne împărtășește această viziune. Angajații sunt cei mai buni ambasadori ai culturii noastre interne, ai echipei noastre speciale și ai numeroaselor oportunități de creștere pe care le oferă TELUS International. Așa a luat naștere campania #ItsDifferentHere”, spune Luisa Saucă, Director for Brand, Marketing and Culture, TELUS International Romania.
„Știam că în customer support oamenii vin și pleacă, însă, după prima vizită la TELUS International, am înțeles că aici lucrurile stau altfel, că sunt mulți angajați cu ‘state vechi’ în companie care au ales să-și construiască o carieră aici. De aceea, scopul acestei campanii este ca potențialii candidați să afle poveștile actualilor angajați, să înțeleagă motivele pentru care merită să vii la TELUS International și motivele pentru care merită să rămâi”, spune George Bucurescu, Copywriter, Mullen.
Campania media este coordonată de agenția Initiative în online și outdoor și include o serie de vizualuri în care sunt prezentați membri reali ai echipei TELUS International. Aceștia au răspuns cu mult entuziasm brief-ului de casting și ședinței foto și s-au bucurat să reprezinte câte un diferențiator cheie al companiei, precum oportunitățile de creștere, training-ul gratuit de limbă străină, opțiunile de learning, posibilitatea de a lucra de acasă etc.
Echipele implicate în campanie:
- Mullen: Mihai Costache (Group Creative Director), Silviu Antohe (Group Creative Director), George Bucurescu (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Ionela Ionescu (Account Director), Adrian Radu (AV Director), Nicoleta Grigoriu (DTP)
- TELUS International: Sebastian Bulanti (Senior Director Marketing, Facilities & Business Development, Central America), Luisa Saucă (Director for Brand, Marketing and Culture), Oana Cojocaru (Communications and Employer Branding Manager), Mădălina Aldea (Marketing Specialist), Edwin Magarin (Marketing & Communications Manager, Central America)
- Initiative: Anca Tănase (Account Director), Adriana Sasu (Digital Account Manager), Cristina Pascaru (Digital Executive), Andreea Varlan (OOH Media Buyer).