Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mullen devine agenția de brand a companiei APEMIN TUȘNAD, în urma unui pitch câștigat anul acesta

APEMIN TUȘNAD

MullenLowe România este noua agenție integrată de marketing și comunicare pentru Apemin Tușnad, o organizație cu tradiție și experiență în apa minerală naturală. Mullen va dezvolta platforma de comunicare integrată pentru brandurile Tușnad și Artesia. Selecția agenției a avut loc în urma unui pitch desfășurat în prima jumătate a acestui an.

Obiectivul acestui parteneriat constă în consolidarea și extinderea poziției brandurilor din portofoliul Apemin Tușnad pe piața locală a apelor minerale naturale. Echipa Mullen va construi și implementa noua platformă de comunicare, oferind soluții creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, utilizând o varietate de canale și tactici, online și offline.

APEMIN TUȘNAD

„Am ales să colaborăm cu Mullen datorită expertizei și abordării inovatoare de care au dat dovadă în timpul procesului de selecție. Echipa Mullen a demonstrat o înțelegere profundă a valorilor brandurilor din portofoliu și a propus o platformă creativă care se aliniază perfect cu obiectivele noastre. La Apemin Tușnad căutăm întotdeauna parteneri strategici care să împărtășească viziunea noastră și să aducă inovație și diferențiere în comunicarea noastră de brand”, a spus Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Apemin Tușnad.

„Suntem încântați să colaborăm cu un brand cu tradiție precum Tușnad. Au contat enorm pentru noi chimia bună, compatibilitatea cu echipa clientului și ambiția creativă comună. Este un parteneriat în care vom aduce soluții creative bazate pe date relevante și ne propunem să amplificăm impactul brandului și să consolidăm legătura brand-consumator”, a spus Andra Panaitescu, Client Service Director, Mullen.

Fondată în 1999, Apemin Tușnad a obținut rapid recunoașterea pe piața apelor minerale din România. Prin alăturarea expertizei Mullen, agenție integrată cu impact demonstrat în comunicarea de brand, compania își propune să consolideze prezența brandurilor Tușnad și Artesia pe piața apelor minerale naturale.

Echipele implicate în campanie:

Echipa Apemin Tușnad: Gabriela Ionescu (Marketing & Communication Director), Lorincz Istvan (Brand Manager).

Echipa MullenLowe: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Vladi Păunescu (Group Creative Director), Andreea Golban (Head of Copy), Mario Francisco (Senior Art Director), Alina Georgescu (Art Director), Adrian Radu (AV Producer), Anca Iuhas (Head of Strategy), Andra Panaitescu (Client Service Director), Anca Duță (Account Director), Silviu Clinciu (Account Manager), Cristi Lupu (Senior Account Executive).

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.