Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MTV si The Body Shop, parteneri ai campaniei “Stop HIV: Spray to Change Attitudes”

în peste 40 de ţări

MTV şi The Body Shop luptă împotriva HIV, prin donarea veniturilor provenite din vânzarea apei de toaletă  Rougeberry, campaniei “Stop HIV: Spray to Change Attitudes”

MTV şi The Body Shop au lansat la sfârşitul lunii ianuarie a acestui an campania „Stop HIV: Spray to Change Attitudes”, acţiune ce se desfăşoară la nivel internaţional, în peste 40 de ţări, inclusiv România, pe durata a 10 săptămâni. Programul are ca scop principal strângerea de fonduri, provenite din vânzarea parfumului Rougeberry, produs special creat şi lansat pentru această campanie.

La nivel naţional, postul MTV va difuza 189 de spoturi pentru promovarea campaniei, iar The Body Shop va strânge fonduri din comercializarea apei de toaletă Rougeberry.

„Stop HIV: Spray to Change Attitudes”  îşi propune să conştientizeze, să schimbe atitudini şi să strângă fonduri pentru diverse programe şi activităţi, menite să prevină infectarea cu HIV în rândul tinerilor, categoria cea mai afectată de acest fenomen şi în acelaşi timp cea mai vulnerabilă.

La nivel mondial, peste 40 de milioane de persoane sunt infectate cu HIV sau SIDA. MTV şi The Body Shop şi-au unit forţele pentru a contribui la schimbarea atitudinii şi a comportamentului care au favorizat apariţia şi dezvoltarea rapidă a acestei boli.

„Niciunul dintre noi nu ar trebui să ignore faptul că jumătate dintre cele 5 milioane de persoane infectate cu HIV anul trecut sunt tineri cu vârsta cuprinsă între 15 şi 25 de ani. Dacă aceşti tineri sub 25 ani înţeleg că sexul neprotejat este o chestiune de viaţă şi de moarte, atunci aceştia vor avea puterea să prevină această boală teribilă”, a declarat Anita Roddick, fondatoarea The Body Shop.

Creatoarea de graffiti Sarah Howell a realizat special pentru campania „Stop HIV: Spray to Change Attitudes”, o lucrare care urmează a fi scoasă la licitaţie, iar sumele obţinute vor fi donate fundaţiei Staying Alive Foundation.

Fundaţia Staying Alive Foundation foloseşte fondurile stânse în cadrul acestei acestei campanii pentru a oferi bani sub forma “Premiilor Staying Alive”, organizaţiilor din toată lumea care desfăşoară programe de conştientizare şi prevenire a infectării cu HIV în rândul tinerilor, dar şi persoanelor care prin activităţile lor inspiră şi îi determină pe tineri să se protejeze şi să fie mai atenţi cu viaţa lor.

Bucuresti, 7.2.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.