· Peste 2.000 de dorințe de Crăciun înscrise în Automatul de Cadouri
· Peste 3.000 de cadouri împachetate
· 3.000 de poze cu Moș Crăciun și 3.000 de scrisori pentru Moș Crăciun
· 150 kg de turtă dulce
· 10.000 de piese de lego
În luna cadourilor și a sărbătorilor de iarnă, MSPS Marketing & Communication a implementat pentru ParkLake Shopping Center o campanie inedită de Crăciun, oferind vizitatorilor o serie de activități interactive și de sezon, unite sub conceptul umbrelă Orășelul lui Moș Crăciun.
În perioada 24 noiembrie – 24 decembrie, MSPS a fost responsabilă de dezvoltarea și implementarea strategiei de BTL, aducând în atenția vizitatorilor ParkLake activități tematice, menite să recreeze atmosfera specifică sărbătorilor de iarnă. Copiii și-au testat creativitatea în cadrul atelierelor dedicate, precum cele de turtă dulce, ciocolată caldă, globuri de Crăciun, scrisori pentru Moșul, atelierele Lego sau cele de creat Sorcova Vesela. Mai mult, vizitele lui Moș Crăciun, teatrul de păpuși și concertele tematice au animat centrul comercial pe tot parcursul lunii decembrie, spre încântarea celor mici. O parte din activitățile desfășurate în Orășelul lui Moș Craciun pot fi vizionate aici:
Atracția principală a centrului comercial în aceasta perioadă a fost reprezentată de Automatul de Cadouri, un loc special amenajat, în care copiii au transformat tradiționala listă de dorințe de Crăciun într-un video trimis părinților. Mai mult, tonomatul le oferea copiilor posibilitatea de a face fotografii cu renul interactiv.
„Campania de Crăciun pe care am desfășurat-o împreună cu ParkLake a împărțit mii de zâmbete atât în rândul nostru, cât și în rândul vizitatorilor. Prin intermediul celor 15 activități de sezon pe care le-am derulat la locație, am reușit să oferim experiențe memorabile și să tranformăm centrul comercial într-un adevărat oraș a lui Moș Crăciun, spre încântarea tuturor”, a precizat Andreea Milu, BTL Account Manager MSPS Marketing & Communication.
Crăciunul în Orășelul lui Moș Crăciun la ParkLake Shopping Center s-a concretizat în peste 2.000 de dorințe de Crăciun înscrise de copii în Automatul de Cadouri, peste 3.000 de cadouri împachetate, 3.000 de poze cu Moș Crăciun, 3.000 de scrisori către Moș Crăciun, 150 kg de turtă dulce și 10.000 de piese de lego.
După perioada sărbătorilor, MSPS continuă sărbătorirea sezonul rece în ParkLake și invită iubitorii de shopping la distracție în spațiul dedicat evenimentelor. Mai multe detalii despre evenimentele ParkLake găsiți pe www.parklake.ro, pagina de Facebook ParkLake Shopping Center sau pe aplicația de mobil ParkLake.
Echipa MSPS Marketing & Communication care a lucrat la dezvoltarea și implementarea strategiei de BTL din cadrul proiectului a fost formată din Dimitris Sideridis (Country Manager), Andreea Bahrin (Strategy Manager), Andreea Milu (BTL Account Manager), Bogdan Boșcadeală (BTL Account Executive), împreună cu partenerii Epic Ideas – video production.