Marți, 20 mai 2015, a avut loc la Londra Gala de premiere a EMEA Sabre Awards 2015, cea mai importantă competiție de relații publice, iar MSLGROUP The Practice a urcat de două ori pe scena competiției.
Primul trofeu a fost Eastern Europe Consultancy of the Year, câștigat ca parte din echipa MSLGROUP. Agenția din România a mai primit o dată această distincție, la ediția din 2013 a competiției, fiind prima și singura agenţie românească de relaţii publice care a primit această recunoaştere la nivel internaţional.
Al doilea trofeu câștigat de MSLGROUP The Practice a fost GOLD Sabre Award la categoria Corporate Social Responsibility, pentru campania “Prepare today for the jobs of tomorrow”, client Samsung Electronics România.
Anterior competiției EMEA Sabre Awards, campania „Preparing Today for the Jobs of Tomorrow” a primit distincția PR INNOVATOR OF THE YEAR în cadrul Galei Romanian PR Award 2014, fiind de altfel cea mai premiată campanie a competiției locale, după ce a obținut și GOLD la categoriile Tech PR și Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate și SILVER la categoria Comunicare corporatistă.
Prin programul “Preparing Today for the Jobs of Tomorrow”, Samsung a oferit elevilor de liceu și studenților posibillitatea de a-și dezvolta competențele digitale, atât de necesare pe piața muncii, contribuind astfel atât la viitorul tinerilor, ci și la cel al societății românești. Programul a avut drept scop să faciliteze accesul tinerilor pe piața muncii, ajutându-i pe aceștia să dobândească competențele digitale de care au nevoie pentru a-și construi cariera.
Programul a fost implementat în 3 piloni: Smart Classroom, care a dotat săli de clasă cu tehnologie Samsung de ultimă generație (tablete, smart TV, e-board); Tech Institute, care a dezvoltat laboratoare de inovație, dotate cu tehnologie Samsung; caravana națională Trends of Tomorrow, desfășurată în 30 de licee din țară, unde a oferit elevilor posibilitatea de a descoperi ce carieră li se potrivește cel mai bine, prin instrumente profesionale, recunoscute internațional. Peste 8.000 de elevi au completat testul Holland, fiind prima implementare de acest gen din România.
Premiile SABRE Awards sunt recunoscute drept cea mai prestigioasă competiţie dedicată industriei de relaţii publice. Cu o tradiţie de peste un deceniu în Europa, Africa şi Orientul Mijlociu, acestea premiază cele mai strategice, creative şi eficiente campanii. În cadrul ediţiei din 2015 a premiilor SABRE s-au înscris un număr de peste 2.400 de lucrări din toată regiunea EMEA. Lista completă a câştigătorilor EMEA SABRE Awards din acest an poate fi accesată aici.