· Agenția a mai câștigat titlul de Agenția de PR a Anului în 2009, 2012 și 2015
· Anul acesta, MSLGROUP The Practice aniversează 10 ani de la înființare
· În acest timp a reușit să se impună drept cea mai creativă și cea mai premiată agenție de PR din România, cu peste 250 de premii și nominalizări pentru 100 de campanii de comunicare
MSLGROUP The Practice a fost desemnată “Agenția de PR a Anului”, în cadrul competiției Romanian PR Award 2016, păstrându-și titlul câștigat anul trecut și devenind prima agenție de PR din România laureată de patru ori cu această distincție.
“Anul acesta am dat mai departe titul de Agenția Anului către… noi! Nicio altă agenție de PR din România nu are palmaresul nostru, asta dovedesc rezultatele. Suntem cea mai creativă echipă de PR locală, iar acest lucru se vede în primul rând în efervescența creativă a colegilor, apoi în satisfacția clienților, în rezultatele campaniilor pe care le derulăm și, în fiecare an, pe cele mai competitive podiumuri de PR.
Distincția de anul acesta vine într-un moment special, aniversar, în care facem o retrospecție a celor mai mari şi frumoase povești din istoria de 10 ani ai agenției și stabilim planurile ambițioase pentru viitor. Așa că suntem cu toții fericiți și emoționați!”, au declarat Oana Bulexa și Monica Jitariuc, managing directors MSLGROUP The Practice.
În cadrul galei Romanian PR Award de ieri seară, agenția a intrat cu 24 de nominalizări și a primit 12 premii, pentru 8 campanii, în 10 categorii diferite (Comunicare corporatistă, PR pentru Marketing – Produse şi servicii noi, Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor şi oportuniţăţilor, Comunicare Internă, Responsabilitate socială şi dialog cu grupurile co-interesate, Media Relations, Organizaţii non-guvernamentale. Societate civilă, Comunicarea produselor şi serviciilor financiare, Evenimente și Raport anual).
Campaniile premiate ale agenției au fost:
• How to handle a hot potato, client McDonald’s (Premier Restaurants România)
• THE Burger Expert, client McDonald’s (Premier Restaurants România)
• S7/S7 edge – The Winning Way!, client Samsung Electronics România
• TomorrowMe, client Samsung Electronics România
• Sunt mai mult decât datoria mea, client KRUK România
• Nod makerspace – Lansarea primului makerspace din România, client Asociatia Nod makerspace
• Veeva e aici, client GlaxoSmithKline România
• Raportul de responsabilitate corporativă GlaxoSmithKline România, client GlaxoSmithKline România (proiect realizat în colaborare cu GMP PR & Graffiti PR).
Cu aceste campanii, MSLGROUP The Practice a obținut 11 premii: 3 Gold, 6 Silver și 2 Diplome de excelență. De asemenea, agenția a câștigat și premiul special ”Best Use of PR Measurement & Evaluation”, acordat de Raiffeisen Bank. Dintre cele trei campanii finaliste pentru această distincție, două au fost realizate de MSLGROUP The Practice (How to handle a hot potato și Sunt mai mult decât datoria mea).
Cea mai premiată campanie a agenției la ediția din acest an a competiției a fost How to handle a hot potato. Proiectul a transformat toate cele trei nominalizări cu care a intrat în finală în trei premii (1 Gold, 2 Silver) și a fost considerată campania cu cea mai bună evaluare și măsurare a rezultatelor.
MSLGROUP The Practice a fost înființată în urmă cu 10 ani cu ambiția de a stabili noi standarde în domeniul relațiilor publice. Cu multă pasiune și multă muncă, acest vis a devenit realitate, agenția fiind recunoscută drept cea mai creativă agenție de PR din România. Face parte din rețeaua MSLGROUP, cotată în prezent în topul celor mai creative rețele de PR din lume.
Din septembrie 2014, The Practice a devenit membru al MSLGROUP, reţeaua de PR şi comunicare a Publicis Groupe, devenind factor cheie în operațiunile din Europa Centrală și de Est ale rețelei.
Este prima agenție de PR românească premiată cu Grand Prix la cea mai importantă competiție europeană, SABRE Awards, prima agenție de PR românească premiată la Cannes Lions, singura agenție românească ale cărei campanii de PR au fost incluse printre cele mai bune 50 de campanii de PR din lume, nu o dată, ci de două ori. În 2012 s-a clasat pe locul 13 în lume în topul celor mai creative agenții la nivel global, realizat de Holmes Report.