Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

MSLGROUP The Practice a fost aleasă partener exclusiv de comunicare pentru Bienala Internațională de Artă Contemporană din București

MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București. Este prima dată când comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizată de o agenție de PR.

Cel mai important eveniment de artă contemporană din Europa de Est va avea loc în perioada 26 mai – 30 iunie 2016 și îl va avea drept curator pe Niels Van Tomme, critic şi cercetător, lucrând la intersecţia dintre cultură, politică şi estetica contemporană.


“Ne bucurăm să fim implicați în acest proiect cultural de mare anvergură și ne propunem să marcăm pentru România un loc important pe harta celor mari evenimente culturale din Europa și din întreaga lume. Este o mare onoare pentru MSLGROUP The Practice să fie aleasă prima agenție de PR care să realizeze exclusiv comunicarea pentru Bucharest Biennale.” – Monica Jitariuc și Oana Bulexa, Managing Directors – MSLGROUP The Practice

Pentru această ediție a evenimentului, curatorul Niels Van Tomme este interesat de explorarea unei poziții unice pe care România – şi mai exact Bucureştiul – o deţine într-o reţea globală tot mai largă de schimburi economice normate. Prin cercetarea acestor structuri, Niels Van Tomme încearcă să complice noţiunile marginalizării şi izolării care au fost atribuite istoric României şi regiunii Europa de Est tema ediției din acest an fiind “What are they building down there?”.

“Anul acesta, ne-am propus ca BB7 să ajute la progresul educațional și la progresul unei piețe de artă solide și relevante. De aceea, am ales să comunicăm prin intermediul unei agenții cu o reputație de top în creație și strategie de PR, astfel încât mesajele noastre să ajungă la un public cât mai larg și să marcăm progrese relevante în comunicarea unuia dintre cele mai importante evenimente de artă contemporană din Europa de Est.” – Răzvan Ion și Eugen Rădescu, Co-fondatori – Bucharest Biennale

Cu modelul său inovativ rafinat şi perfecţionat de-a lungul celor şase ediţii anterioare, Bucharest Biennale este considerată, în momentul de faţă, una dintre bienalele cu rol vital în Europa, câştigând o poziţie respectată pe scena de artă internaţională, reușind să construiască o legătură puternică între Bucureşti – spaţiu geocultural unde politica se reflectă în toate aspectele vieţii – şi restul lumii. Mai multe detalii despre BB7 pot fi găsite pe site-ul oficial al evenimentului: www.bucharestbiennale.org.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.