MSL The Practice devine agenția de comunicare pentru Nespresso în România, în urma unui pitch la care au participat unele dintre cele mai importante agenţii de PR din București.
Nespresso, divizie a Nestle România, este unul dintre cele mai cunoscute branduri de cafea și primul brand din România care a introdus propria infrastructură de colectare și reciclare a capsulelor de cafea din aluminiu. Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nespresso își desfășoară activitatea în 84 de țări și are peste 14.000 de angajați. În 2019, rețeaua globală de retail propriu număra 810 magazine, dintre care 5 se află în România. Pe plan local, consumatorii români pot comanda cafea și de pe site-ul https://www.nespresso.com/ro/ și pot de asemenea solicita ridicarea capsulelor utilizate de către curier pentru a fi duse la reciclat, fără niciun cost suplimentar.
MSL The Practice va oferi consultanță pentru comunicarea corporate și de brand a companiei, suport în implementarea campaniilor de comunicare și acțiunilor de responsabilitate socială, media relations și influencer marketing, dar și consultanță social media și creare de conținut pentru Nespresso în România.
„În numai șase ani de existență pe piața din România, Nespresso a reușit să devină un nume de referință pentru cafeaua de calitate, dar și pentru responsabilitatea față de mediu. Ținând cont de toate acestea, comunicarea corporate, de brand și social media au devenit tot mai importante pentru noi. Aveam nevoie de partenerul potrivit și ne bucurăm că l-am găsit în echipa MSL The Practice”, a declarat Sonia Năstase, Business Executive Officer Nespresso România.
„Suntem încântați și onorați că vom putea contribui la consolidarea prezenței Nespresso în România. E un brand pe care îl apreciam deja din postura de consumatori împătimiți, dar ne-am bucurat să descoperim o companie cu valori puternice și cu un impact profund asupra bunăstării societății și comunităților”, afirmă Oana Bulexa, Managing Director MSL The Practice.
Despre Nespresso
Nestlé Nespresso SA este pionierul și punctul de referinţă pentru cafeaua de cea mai înaltă calitate ambalată în porţii individuale. Compania colaborează cu peste 110.000 de fermieri, în 14 țări, prin Programul AAA Sustainable Quality™ pentru a implementa practici sustenabile în cadrul plantaţiilor de cafea şi comunităţilor de fermieri. Lansat în 2003, în colaborare cu Rainforest Alliance, programul ajută la îmbunătățirea randamentului și a calității recoltelor, asigurând aprovizionarea sustenabilă cu cafea de cea mai înaltă calitate și contribuind la bunăstarea fermierilor și a comunităților locale.