Coca-Cola si KFC desemnati Most Creative Clients of the Year
In cadrul galei de premiere a celei de-a XVII-a editii Internectics 2017, MRM//McCann Romania a fost desemnata Agentia Anului pentru a doua oara consecutiv si pentru a 3 a oara in ultimii 5 ani.
Performanta MRM//McCann Romania vine la doar cateva zile dupa ce McCann Worldgroup Romania a fost desemnata Agentia Anului in cadrul Premiilor Fibra iar McCann PR a fost desemnata Agentia Anului in cadrul Romanian PR Awards.
Pe langa marele trofeu, MRM//McCann Romania a mai castigat 5 premii pentru campaniile:
3 trofee Gold pentru Campania “Romania’s Next Big Vlogger”, dezvoltata pentru Coca-Cola.
1 trofeu de Argint pentru Campania “Rombot – The first virtual ambassador of a country”, dezvoltata pentru ROM Autentic.
1 trofeu de Argint pentru Campania “Like Exchange” dezvoltata pentru KFC.
De asemenea, premiul special de Most Creative Client of the Year a fost acordat clientilor Coca-Cola si KFC.
“Titlul de agentia anului este pentru noi dovada perseverentei si validarea faptului ca avem o echipa valoroasa si clienti care cred in noi. Ma bucur ca initiativele si proiectele noastre de continut sau prototyping au fost recunoscute si premiate de jurati si, mai mult decat atat, sunt mandra ca 2 dintre clientii nostri – KFC si Coca-Cola – au obtinut titlul de Most Creative Client of the Year.”, a declarat Ionela Buta, Deputy CEO MRM//McCann Romania.