MRM Worldwide Romania lanseaza “Amar y Comer”, prima campanie 360 dezvoltata de catre agentie pentru clientul LIDL Romania.
“Amar Y Comer” a fost dezvoltata special pentru a promova cele doua saptamani in care magazinele LIDL din Romania aduc cele mai delicioase specialitati din Pensinsula Iberica.
Pentru ca Spania este una dintre marile atractii ale Pensinsulei, punctul de plecare al campaniei este reprezentat tocmai de elementele pentru care aceasta tara este recunoscuta in intreaga lume. Flamenco, luptele cu tauri, arhitectura ar putea fi printre acestea, insa, in Romania, Spania si limba spaniola sunt asociate cu un alt fenomen – TELENOVELELE – fenomen ce a contribuit seminificativ la imbunatatirea cunostintelor de limba spaniola ale romancelor.
Astfel, pentru a comunica produsele si retetele specifice Spaniei din oferta LIDL pentru cele doua saptamani, MRM Worldwide Romania a gasit cel mai bun mod pentru a aduce in Romania drama si pasiunea spaniola: o telenovela autentica, plina de dramatism si intrigi, cu actori spanioli, care va avea 6 episoade.
Un exemplu fiind episodul “La verdad de Sobaos”: //tinyurl.com/o5o7s99.
Pentru a vedea toate episoadele, vizitati: //pasiunesidrama.ro/.
Campania se va desfasura in perioada 28 iulie – 11 august 2014 si va fi comunicata pe TV, radio si online.
Echipele MRM Worldwide Romania care au contribuit la dezvoltarea campaniei: GM & Chief Innovation Officer: Nir Refuah; Client Service Director: Ionela Buta; Art Director: Nadejda Ghilca; Copywriter: Sandra Bold; Senior Account Manager: Matei Goncea; Account Manager: Ada Brutaru ; Social Media & Digital Strategist: Oana Nedelea; Senior Action Script Programmer & Team Leader: Dany Manea.