MRM Worldwide Romania lanseaza campania «LIDL Winetunes», o campanie dedicata promovarii ofertei de vinuri din magazinele LIDL, oferta valabila incepand cu luna octombrie 2014.
Romanii sunt consumatori de vinuri de calitate iar oferta acestor produse din magazinele LIDL este unica in Romania, incluzand vinuri din podogorii din Franta, Spania, Portugalia sau Grecia.
Dar cum sa alegi vinul perfect pentru ocazia sau dispozitia perfecta? Nu toti suntem cunoscatori in domeniu si orice ajutor in acest sens este binevenit.
Pornind de la acest insight, MRM Romania a venit cu o solutie: LIDL vine in ajutorul consumatorilor si le alege vinul perfect in functie de preferintele lor muzicale. In acest scop a fost dezvoltat site-ul www.winetunes.ro, unde gasesti raspunsul la intrebarea «ce vin sa aleg pentru cina din seara asta?»
Cum functioneaza:
Intri pe //www.winetunes.ro/, uploadezi un mp3 cu melodia preferata sau un link de pe YouTube sau, si mai simplu, scrii numele piesei preferate, iar LIDL iti recomanda un vin in functie de preferintele tale muzicale.
Pentru ca totul sa fie si mai interesant, in functie de genul muzical ales de tine, vei fi salutat in timp real de unul dintre endoserii campaniei – Andra, Virgil Iantu, Sore, CRBL si Adi Despot.
"We thank Lidl for allowing us to make an innovative campaign to promote their wine range. We are still in hangover from the QA stage of this one", stated Nir Refuah, GM & Chief Innovation Officer MRM Romania.
Site-ul va fi activ un an de zile pana in octombrie 2015.
Echipele MRM Worldwide Romania care au contribuit la dezvoltarea campaniei: GM & Chief Innovation Officer MRM Romania: Nir Refuah; Client Service Director MRM Romania: Ionela Buta; Senior Art Director MRM Romania: Vlad Macarie; Art Director MRM Romania: Alina Nechita; Copywriter MRM Romania: Sandra Bold; Copywriter MRM Romania: Cristina Tatar; Senior Account Manager MRM Romania: Matei Goncea; Account Executive MRM Romania: Mihai Nistor.