la dorintele imposibile ale barbatilor
Boys, watch out. A sosit Vanda!
Ar putea parea imposibil sa te poti bucura de inconfundabilul gust Coca-Cola, dar cu zero zahar. Si totusi Coca-Cola Zero este dovada vie ca se poate. Ca uneori imposibilul poate deveni posibil. Acesta a fost adevarul provocator care sta la baza noii platforme Coca-Cola Zero: “imposibilul devine posibil”
Care sunt sansele sa gasesti o femeie frumoasa, sexy, desteapta si gata sa iti indeplineasca o dorinta? Aparent imposibil. Insa, nu si cand e la mijloc Coca-Cola zero. In urma cu cateva saptamani Internetul romanesc a fost luat cu asalt de Vanda, pe care Coca-Cola zero a creat-o pentru a dovedi ca imposibilul devine posibil.
Pe langa testul de agatat, mereu folositor oricarui tanar barbat in cautarea femeii perfecte, Vanda te mai poate invata cum sa servesti un pahar rece de Coca-Cola Zero sau iti poate pune la dispozitie mijloacele de a-ti face invidiosi toti prietenii.
Websiteul este in proportie de 80% video, filmat local si a fost construit de catre MRM WorldWide Romania, o companie a grupului McCann Erickson, cu ajutorul echipei de creatie McCann si a casei de productie Tandem Film.
De la MRM au trudit la lansarea Vandei, Laurentiu Stere, Andrei Hategan si Irina Radencovici – creatie, Tiberiu Bucovei, Dany Manea si Viorel Sfetea – cod, Cristina Birleanu – project management si Bogdana Butnar, incruntari si strategie.
Totul s-a putut realiza numai cu suportul si sfaturile colegilor de la Coca-Cola, Sonia Micu –Brand Manager Coca-Cola light & Coca-Cola zero – Romania & Moldova, Natalia Stroe – Group Brand Manager Black Sea region, Giulia Burlui – Media Manager. In plus, Vanda a fost popularizata prin eforturile echipei Universal McCann, Sandina Vlad – Group Account Director.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}