Cele mai bune creaţii în categoriile TV, Digital, Print şi Outdoor au fost alese în luna Iulie de ADC România. Lucrarea lunii, dar şi locul 1 la secţiunea Digital, merg la MRM//McCann România pentru campania KFC – Social me.
Lucrarea lunii
MRM//McCann România a lansat pentru KFC România serialul online SOCIAL ME, o producție inspirată din povești reale, care exagerează diferența dintre persoana pe care o construim în social media și persoana din viața reală. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri. Serialul este construit pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect! Campania este semnata de Corina Ioniță (Senior Art Director) şi Mihai Vasile (Senior Copywriter).
“Pentru cǎ a avut curaj sǎ forţeze limita formatului de media clasic şi sǎ se ducǎ acolo unde îl aşteptau consumatorii – pe youtube şi social media, pentru cǎ a fǎcut asta printr-un entertainment piece care vorbeşte cu totul despre valorile brandului şi pentru cǎ a fost printre primii (sunt sigurǎ cǎ vor urma mulţi alţii), KFC meritǎ din plin sǎ câştige Ideea Lunii. Bravo tuturor celor implicaţi!”, a declarat Sandra Bold, Senior Creative Publicis London & membru ADC România.
TV
Ȋn luna Iulie, locul 1 în sectiunea TV îl ocupǎ campania Rexona te provoacǎ la 5000 de paşi pe zi, prin care Simona Halep lanseazǎ un îndemn cǎtre toatǎ lumea sǎ încerce sǎ facǎ zilnic sport şi mişcarea. Ideea aparţine creativilor de la Propaganda, Alexandru Lazăr (Art Director) si Cătălin Manciuc (Copywriter).
Menţiunile se duc la Jazz Communication pentru Star Fun – Battle: Gabriel Miu, Raluca Circo (Art Directors) & Miruna Dumitrescu (Copywriter) şi la Heraldist & Wondermarks pentru Cris-Tim – Multa Carne: Noemi Kruppa, Ainhoa Morales (Art Directors) şi Marius Pop (Copywriter).
Digital
Campania KFC – Social Me a MRM//McCann România ocupǎ locul 1 ş în secţiunea Digital.
Pe poziţia a doua îi gǎsim pe creativii de la McCann Worldgroup România cu The Cans Album, o campanie pentru Coca-Cola, care o are ca protagonistǎ pe Inna. Noul album al artistei, YO, este disponibil pe dozele Coca-Cola Zero Zahǎr, în locul unui suport tradiţional cum sunt vinilul sau CD-ul şi poate fi ascultat cu ajutorul aplicaţiei Shazam. Echipa din spatele ideii creative este formatǎ din Lia Bira (Senior Art Director) & Irina Popp (Senior Copywriter).
Friends\TBWA Bucharest, cu echipa formatǎ din Paul Nedelcu (Senior Art Director) şi Teo Chiripuci (Copywriter), primeşte luna aceasta menţiune pentru campania In a Relationship, un proiect al Fundaţiei Friends for Friends împreună cu Avon Space [Campania Respectului]. Campania adreseazǎ direct subiectul sensibil al relaţiilor toxice şi te ajutǎ sǎ identifici cum sǎ eviţi un rol de potenţial abuzator sau abuzat în cuplul tău arǎtând eventualele semnale de alarmǎ şi fǎcând testul In a Relationship.
Tot menţiune ia şi Pegas, alǎturi de trupa Ceva, pentru Am vǎzut o bicicletǎ. Autorii campaniei sunt Ciprian Frunzeanu (Art Director) şi Andrei Botescu (Copywriter). Am vǎzut o bicicletǎ este o melodie cu accente orientale care își propune să transmită un mesaj celor tentați să își însușească fără drept bicicletele din programul Ape Rider. Melodia descrie tristețea unui tată care a furat o bicicletă și acum își părăsește familia pentru că a primit o pedeapsă cu închisoarea pentru furt calificat. Mesajul este transmis într-un mod contagios, o melodie ritmată care te prinde și nu poți să nu o fredonezi repetat.
Ȋn sectiunea print au fost acordate doar menţiuni luna aceasta. Cele douǎ agenţii selectate sunt FCB Bucharest pentru clientul Dental House şi campania Floss is in the air şi Rusu+Borţun pentru United Way Romania cu ideea Educaţie fǎrǎ întrerupere.
Echipa creativǎ FCB Bucharest: Viorel Holovaci (Art Director) şi Rareş Gall (Coypwriter)
Echipa creativǎ Rusu+Borţun: Bob Toma (Art Director) & Mihaela Neațu (Copywriter)
OOH
Luna Iulie aduce în secţiunea Outdoor 3 menţiuni. Douǎ dintre ele sunt tot pentru FCB Bucharest/Dental House/Floss is in the air şi Rusu+Borţun/United Way Romania/Educaţie fǎrǎ întrerupere.
Cea de-a treia campanie care primeşte menţiune este tot a agenţiei Rusu+Borţun, de data aceasta pentru clientul Ţiriac Energy – Whatever you drive it’s a smooth drive, cu echipa creativǎ formatǎ din Bob Toma (Art Director) alǎturi de Mircea Crăciun (Copywriter).