Echipa MRM // McCann România a plecat aseară de la Gala Internetics 2016 cu trofeul pentru Agenția Anului, 3 premii Gold și 3 premii Silver.
MRM // McCann România, agenția de marketing digital a McCann WorldGroup România, a fost desemnată Agenţia Anului în cadrul Galei Internetics 2016, gală dedicată industriilor creative digital. KFC și Coca-Cola sunt clienții alături de care MRM // McCann a câștigat trei premii Gold și trei premii Silver pentru cinci campanii diferite.
Cele trei campanii care au adus aurul în agenția MRM // McCann au fost dezvoltate pentru clientul KFC, care a câștigat și premiul pentru Most Creative Client of the Year. Campaniile “Fakation” și „Little Money Big Fun” au fost câștigătoare la categoria Social Media Special Mechanics, iar campania „WiFi Test” a câștigat aurul la categoria Mobile Campaigns. De asemenea, campania “WiFi Test” a câștigat și un Silver la categoria Interactive Campaigns – Full Digital Campaign.
Campaniile “CokeStream România” și “Sprite – uncool check-in”, dezvoltate pentru Coca-Cola Romania au castigat două premii Silver la categoriile Culture-Online Branded Content, respectiv Digital Brand Experince.
“Mă bucură premiile de anul acesta, în primul rând pentru echipa de oameni extraordinari care au făcut aceste premii să se întâmple: creativi, project manageri, developeri și clienți deopotrivă. În al doilea rând, mă bucur pentru că am câștigat atât cu lucrări integrate prin digital cât și cu platforme de conținut pe care am construit luni de zile. E e o confirmare că putem și că ar trebui să începem să punem umărul la schimbarea industriei digitale din România, atât din punct de vedere creativ cât și din punct de vedere percepție.”, a declarant Ioana Filip, Executive Creative Director, MRM//McCann România.
“Proiectele câștigătoare de aseară ne-au demonstrat încă o dată că demersul agenției este în direcția care trebuie, că am abordat corect briefurile de conținut și am reușit să creăm o platformă de content relevantă, că nu ne sperie briefurile legate de tehnologii noi și nici modul de implementare, că putem crea digital brand experience sau social media campaigns relevante targetului și mediului. Multumesc colegilor că au adus pe masa insight-urile, care au preluat provocările și le-au concretizat. Multumesc clienților care ne-au susținut în acest demers”, a declarant Ionela Buta, Deputy CEO, MRM // McCann România.
Distincția de Agenția Anului se adaugă unei liste lungi de succese înregistrate de McCann Worldgroup România în anul 2016: Network of the Year la Golden Drum, 7 premii la Cannes Lions, Agency of the Year la Premiile Fibra, 12 premii la Effie.