Mountain Dew începe tare anul 2009, cu lansarea primul ambalaj la cutie în România, un nou spot TV şi un proiect inovativ în staţiile de metrou.
Mountain Dew nu îşi dezamăgeşte fanii nici în 2009 şi pentru prima dată în România, băutura culturii urbane şi a sporturilor extreme se va comercializa în magazine şi sub formă de doze de aluminiu de 330 ml. Lansarea noului ambalaj este susţinută printr-un model de comunicare 360: TV, Innovative Outdooor (Underground), print şi BTL.
Prin intermediul spotului TV „Train”(realizat de BBDO Dubai) eşti „educat” în spiritul rebel – urban al lui Mountain Dew. Spotul arată cum poţi reinventa sporturile extreme în peisajul urban, alunecând pe şinele de metrou cu snowboardul în căutare de adrenalină. În paralel cu comunicarea TV s-a dezvoltat un proiect de media inovativă în staţiile de metrou – Victoriei 1, Victoriei 2, Universitate, Unirea 1, Unirea 2 şi Crângaşi. Trecătorii pot vedea în aceste staţii ingredientele perfecte pentru o experienţă extremă de neuitat: un can de Mountain Dew înfipt în zăpadă alături de o pereche de schiuri sau o placă de snowboard.
„Am gândit o campanie integrată pentru lansarea can-ului Mountain Dew în România, dorindu-ne ca aceasta să urmeze aceeaşi direcţie creativă şi oarecum „rebelă” pe care am folosit-o constant şi consistent de-a lungul anilor. Expunerea din staţiile de metrou este complemenatară spotului TV unde puştii fac snowboarding prin subterane pe şinele de metrou. Ideea a fost concretizată ca şi element diferenţiator în cadrul unei campanii integrate de lansare de către agenţia de media. În completare, Mountain Dew a organizat şi Try To Fly Tour, cel mai mare turneu de snowboard al acestei ierni, care a ajuns deja la ultima etapă. Aceasta a avut loc sâmbăta, 21 februarie în Parcul Tineretului din Bucureşti. „Invitaţia” Mountain Dew va rămâne postata în cele şase staţii de Metrou pentru următoarele 4 săptămâni, sau mai mult, dacă iarna se va hotărî să stea mai mult alături de noi.” Călin Clej, Marketing Manager PepsiCo România.
Componenta media a campaniei a fost dezvoltată de Media Direction. Alexandu Miu, OOH Media Buyer la Media Direction, vorbeşte despre proiectul de media inovativă: „Din punct de vedere media, comunicarea acestei campanii a fost o oportunitate de a ne <<juca creativ>> într-un spaţiu public şi de a testa într-un registru provocator pasiunile targetului nostru. Metroul este un spaţiu de tranzit care prin natura sa dinamica şi prin permisivitatea exprimării unor astfel de proiecte a fost o primă opţiune în planul de media. Este un proiect inovativ prin care sperăm să dezvoltăm o altfel de modalitate de abordare a comunicarii în spaţiul public”.
Echipa implicată în acest proiect este formată din: Ioana Ghilerdea, Cristian Gomoi – Graffiti BBDO, Oana Stoenescu, Mihaela Păduraru şi Alexandru Miu – Media Direction.
Brand: Mountain Dew, client Pepsi.
{mosloadposition user10}