Mototol, un jucător important pe piața produselor de hârtie pentru uz casnic din România, marchează un nou capitol în evoluția sa printr-o serie de schimbări strategice care reflectă atât adaptarea la cerințele pieței moderne, cât și focusul pe sustenabilitate. După un an 2023 în care compania a înregistrat o creștere de 2,8% a cifrei de afaceri și o majorare semnificativă a profitului de 325%, Mototol lansează un rebranding menit să alinieze imaginea sa cu valorile actuale ale consumatorilor.
Rezultatele financiare reflectă succesul strategiei companiei de a investi în eficientizarea proceselor de producție și în automatizare, ceea ce a dus la creșterea rentabilității. „Creșterea profitului din 2023 ne arată că adaptarea noastră la cerințele pieței și focusul pe eficiență dau roade. Ne-am concentrat pe optimizarea proceselor și pe menținerea unui echilibru între calitate și costuri, ceea ce ne permite să oferim consumatorilor produse accesibile și de calitate”, a declarat Ciprian Fedor, Administrator Rompaper.
Un rebranding care pune sustenabilitatea în centrul atenției
Noua identitate vizuală a Mototol vine să reflecte valorile și viziunea actualizată a brandului. Aceasta îmbină modernitatea cu funcționalitatea, oferind consumatorilor un portofoliu structurat și segmentat vizual, pentru claritate și ușurință în decizia de cumpărare. Ambalajele au fost regândite pentru a păstra elementele distinctive ale brandului, transmitând totodată, într-un mod memorabil, esența Mototol: onestitate, spirit ludic, autenticitate, inovație și grijă față de mediu.
”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a răspunde mai bine cerințelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol să fie asociat cu produse de calitate, dar și cu responsabilitatea față de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atât atractive, cât și prietenoase cu mediul. Această schimbare reprezintă o nouă etapă pentru Mototol, în care aducem un suflu proaspăt pe piață, păstrând în același timp valorile care ne definesc”, a adăugat Ciprian Fedor.
Printre inovațiile Mototol se numără lansarea primelor cutii de șervețele pentru autovehicule, cu deschidere laterală, care permit folosirea acestora între scaune sau în compartimentele portierelor. De asemenea, Mototol este singurul producător care oferă prosop de bucătărie ambalat la cutie, o soluție practică, ce conține 155 de foi, echivalentul a trei role clasice.
Odată cu rebrandingul, Mototol își reafirmă angajamentul față de sustenabilitate, parte integrantă din strategia sa de creștere pe termen lung. Compania are acces la resurse și tehnologii care îi permit să reducă amprenta de carbon și să implementeze soluții de producție prietenoase cu mediul în care ambalajele reciclabile și produsele durabile sunt parte din răspunsul companiei la cererea tot mai mare pentru soluții ecologice.