Conform datelor celui mai recent studiu de piață realizat de MEDNET Marketing Research Center, în aproape 80% dintre familiile orășenilor intervievați va poposi Moș Nicolae pentru a aduce cadouri copiilor cuminți și nu numai.
Comparativ cu anul trecut, bazinul celor care intenționează să cumpere cadouri cu această ocazie este constant, neînregistrând creșteri sau scăderi semnificative din punct de vedere statistic.
Ca tendință, Moș Nicolae va aduce în ghetuțe daruri diverse, cele mai întâlnite fiind dulciurile și jucăriile. Și, chiar dacă nu au obținut un procent suficient de mare, printre cadouri sunt menționate și nuielușele dăruite celor obraznici.
Comparativ cu anul trecut a scăzut numărul celor care le cumpără celor dragi articole vestimentare, acestea fiind oferite cadou cu ocazia Crăciunului, și a crescut numărul celor care s-au orientat către alte categorii de cadouri cum ar fi cărțile.
Bugetul alocat achiziționării cadourilor pe care le aduce Moș Nicolae va fi, la nivel declarativ, de 294 lei, fiind similar cu cel de anul trecut (290 lei).
De altfel, aproape 50% dintre persoanele intervievate intenționează să cheltuiască cu această ocazie între 100 și 250 lei.
***
Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ pentru Bucureşti şi oraşele cu peste 100.000 locuitori, în perioada 25 – 28 noiembrie 2014. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu vârsta cuprinsă în intervalul 18 – 65 ani. Marja de eroare a studiului este de ±3,46%.
{mosloadposition user9}