Campania de Craciun „Letters to Santa” derulata de fundatia World Vision Romania, biroul zonal Cluj, a adus bucuria sarbatorilor de iarna unui numar de peste 800 de copii din 35 de sate din judet. Cu ajutorul companiilor partenere, dar si a unor donatori individuali, Mos Craciun le-a indeplinit si in acest an dorintele micutilor.
In cadrul campaniei „Letters to Santa”, cei peste 800 de copii i-au scris Mosului tot ce si-ar dori sa primeasca, iar acesta le-a indeplinit dorintele prin intermediul angajatilor companiilor partenere. Nu mai putin de 15 companii locale si multinationale, cu sediul in Cluj-Napoca, s-au implicat anul acesta in campania de Craciun derulata de World Vision Romania. Angajatii acestor companii au primit scrisorile copiilor si au incercat, pe cat posibil, sa le indeplineasca toate dorintele. Valoarea cadourilor oferite a depasit 21.000 de euro.
„Ne bucuram ca si in acest an am reusit sa aducem putin din spiritul Craciunului unui numar record de copii din satele clujene. Cu sprijinul partenerilor locali, carora le suntem recunoscatori, le-am oferit copiilor experiente de neuitat, care suntem convinsi ca se vor transforma in amintiri pe care le vor pretui multi ani de acum inainte”, a declarat Valentin Sabau, manager zonal World Vision Romania.
Pe langa cei 800 de copii care s-au intalnit cu spiridusii Mosului, 20 de familii aflate in pragul saraciei au primit ajutoare extrem de necesare pentru a le putea oferi copiilor conditii minime de confort – masini de spalat semiautomate, paturi, saltele, pilote, cadouri pentru copii si alimente pentru o masa bogata de Craciun.
Companiile care s-au implicat in aceasta campanie sunt: Steelcase, 3Pillar Global Romania, Sykes, Emerson, Hewlett-Packard Romania, Hewlett Packard Enterprise Romania, Evalueserve, Corebuild, Qbuiz, Grand River, UMT, Scoala Elf, Spyche, ISDC si Lateral.