In sfarsit … a venit primavara! Iar daca pe toate birourile doamnelor domina florile, noi ne-am gandit sa facem diferenta, trimitandu-le altceva…mere!
Un altfel de ‘mar al Evei’, caci este de la Mladinska, o editura renumita in Europa, fondata in 1945 in Ljubljana. Recent intrata pe piata romaneasca, Editura Mladinska a apelat la agentia More than Pub pentru o campanie de direct marketing ce urmareste popularizarea celei mai recente aparitii din domeniul gastronomic: “Vegetariana”, o carte cu peste 300 retete bazate pe fructe si legume, seminte, leguminoase, cereale si produse lactate, delicios prezentate in cele 500 pagini ale cartii.
Deoarece sezonul cald vine cu pasi repezi, este un moment propice pentru doamne, si nu numai, sa incerce adoptarea unei alimentatii sanatoase. Iar “Vegetariana” este un adevarat dictionar in acest sens. O carte “verde” plina de retete gustoase si sfaturi importante.
Reteta eficace a agentiei a fost urmatoarea: s-au selectat 2.000 doamne din peste 1.000 de companii de top din Bucuresti, catre care au fost trimis coletele pe 3 Martie. Colete ce au continut un flyer de prezentare a cartii, un talon de comanda si … un mar !
Iar rezultatele sunt imbucuratoare – deja curg comenzile.
Si iata cum cu un mar se face totusi primavara!
{mosloadposition user10}