Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

More than Pub, noul furnizor de imagine ADAMA

Începând cu luna martie 2011 agenţia de marketing și comunicare integrată More than Pub va susţine dezvoltatorul imobiliar Adama în acţiunile sale de PR desfăşurate la nivel naţional.

Pe o piaţă în continuă mişcare şi dezvoltare sunt necesare acţiuni permanente, susţinute şi pline de inovaţie pentru a capta atenţia publicului targetat. Domeniul imobiliar are o dinamică proprie când vine vorba de obiceiuri de cumpărare, modalităţi de influenţare a targetului şi mai ales de comunicare cu acesta. Adama este unul dintre dezvoltatorii imobiliari care a comunicat constant cu publicul său, oferind permanent noutăţi, avantaje şi beneficii concrete pontenţialilor cumpărători.

More than Pub vine ca o soluţie inovatoare pentru animarea şi diversificarea tipurilor de acţiuni de comunicare faţă de clasicele modele de promovare ale pieţei imobiliare. Strategia de PR vizează acţiuni şi campanii pe termen lung, însă cu rezultate imediate. Majoritatea ideilor sunt neconvenţionale, netestate până în prezent de concurenţa Adama, iar o parte din soluţiile neconvenţionale îi aparţin chiar dezvoltatorului imobiliar. Un rol important în determinarea tacticilor de comunicare l-a avut obiceiul de cumpărare şi nivelul de aşteptări al targetului acestuia. În completarea PR-ului, pentru o susţinere constantă în media, agenţia propune un plan complet de acţiuni tip BTL. Strategia de comunicare Adama se axează pe o unitate a mesajelor ansamblurilor rezidenţiale, însă prin intermediul unei varietăţi a instrumentelor folosite.

Agenţia se angajează să livreze la nivel integrat necesarul implementării tuturor campaniilor de comunicare şi să obţină rezultate concrete în ceea ce priveşte procesul de vânzare. Datele de începe a primelor acţiuni vizează perioada 1-8 Martie. Direcţiile vor fi atât către potenţialii cumpărători cât şi către locatarii ansamblurilor. Conceptele campaniilor sunt dezvoltate în concordanță cu aşteptările publicului vizat, subliniind beneficiile concrete ale acțiunilor de comunicare.

Bucuresti, 22.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.