Începând cu luna martie 2011 agenţia de marketing și comunicare integrată More than Pub va susţine dezvoltatorul imobiliar Adama în acţiunile sale de PR desfăşurate la nivel naţional.
Pe o piaţă în continuă mişcare şi dezvoltare sunt necesare acţiuni permanente, susţinute şi pline de inovaţie pentru a capta atenţia publicului targetat. Domeniul imobiliar are o dinamică proprie când vine vorba de obiceiuri de cumpărare, modalităţi de influenţare a targetului şi mai ales de comunicare cu acesta. Adama este unul dintre dezvoltatorii imobiliari care a comunicat constant cu publicul său, oferind permanent noutăţi, avantaje şi beneficii concrete pontenţialilor cumpărători.
More than Pub vine ca o soluţie inovatoare pentru animarea şi diversificarea tipurilor de acţiuni de comunicare faţă de clasicele modele de promovare ale pieţei imobiliare. Strategia de PR vizează acţiuni şi campanii pe termen lung, însă cu rezultate imediate. Majoritatea ideilor sunt neconvenţionale, netestate până în prezent de concurenţa Adama, iar o parte din soluţiile neconvenţionale îi aparţin chiar dezvoltatorului imobiliar. Un rol important în determinarea tacticilor de comunicare l-a avut obiceiul de cumpărare şi nivelul de aşteptări al targetului acestuia. În completarea PR-ului, pentru o susţinere constantă în media, agenţia propune un plan complet de acţiuni tip BTL. Strategia de comunicare Adama se axează pe o unitate a mesajelor ansamblurilor rezidenţiale, însă prin intermediul unei varietăţi a instrumentelor folosite.
Agenţia se angajează să livreze la nivel integrat necesarul implementării tuturor campaniilor de comunicare şi să obţină rezultate concrete în ceea ce priveşte procesul de vânzare. Datele de începe a primelor acţiuni vizează perioada 1-8 Martie. Direcţiile vor fi atât către potenţialii cumpărători cât şi către locatarii ansamblurilor. Conceptele campaniilor sunt dezvoltate în concordanță cu aşteptările publicului vizat, subliniind beneficiile concrete ale acțiunilor de comunicare.