Akzo Nobel, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele pe plan mondial, îşi consolidează poziţia pe piaţa din România, investind in actiuni de comunicare si marketing.
More than Pub este agenţia desemnată de companie să gestioneze atât componentele de ATL prin tactici de relaţii publice cât şi BTL (direct marketing, proiecte speciale), aducând în faţa consumatorilor români un brand puternic, valorizat de caracteristicile deosebite ale liniei de produse, fie că este vorba despre vopsea lavabilă, lacuri pentru tratarea lemnului sau vopsea pentru metal.
Cu o poziţionare premium, Akzo Nobel este preferatul arhitecţilor, fiind mereu în trendurile decoraţiunilor interioare şi exterioare. Astfel, oricine foloseşte produsele Akzo Nobel este convins de tehnologia inovativă şi de estetica ireproşabilă. Din experienţa companiei în sectorul lacurilor şi vopselelor, precum şi din grijă pentru mediu, au rezultat excelente performanţe în protecţia acestuia, produsele neconţinând solvenţi. Strategia de comunicare pe care More Than Pub o va dezvolta pentru brand-urile olandeze se va concentra atât asupra sublinierii beneficiilor produselor, cât şi asupra educării consumatorilor referitor la importanţa folosirii unor produse de calitate.
Akzo Nobel , lider mondial în domeniul lacurilor şi vopselelor are sediul central în Amsterdam . Compania se regăseşte în top “500 Global Fortune” şi îşi desfăşoară activitatea în peste 80 de ţări, cu un număr de aproximativ 55.000 angajaţi.