Profităm de trecerea zilei de 8 martie pentru a reaminti că luna mamelor este în plină desfășurare și că ele au în continuare nevoie de grija și aprecierea noastră. Ce ar fi să le dovedim asta printr-un gest foarte simplu?
Pentru prima oară în istoria pachetelor de mâncare trimise “pe tren” sau “pe microbuz” se întâmplă și invers. Experimentul “Pachet Pentru Mama”, după o idee de Ogilvy România pentru brandul Morărița, adresează un îndemn emoționant celor care așteaptă tradiționalul pachet cu mâncare de la mama: în martie, fii tu cel care îi pune un pachet mamei! Pentru ca 8 martie durează o lună întreagă.
“Tradiția de a pune pachete de mâncare “pe tren” sau “pe microbuz” este parte din istoria personală a fiecărui tânăr din provincie. Așa au crescut generații întregi de studenți. Probabil că cei mai mulți dintre noi am trimis înapoi, cel mult, un “săru’mâna mama pentru șnițele, plăcintă și ciorba de perișoare”. Așa că ne-am gândit ca în luna martie să facem dreptate acestei situații și să le trimitem înapoi un pachet pe bune. Le-am pregătit mamelor “ceva bun de la Morărița”, în aceleași genți de rafie pe care le știu toți șoferii de microbuz, personalul de tren și toți românii, în general. Am gândit această activare ca pe un “mulțumesc” simbolic”, național, spune Cristina Caloian, Copywriter, Ogilvy Romania.
Experimentul prin care tinerii sunt încurajați să facă acest gest pentru mamele lor a surprins studenți din Gara de Nord și alte campusuri studențești din București exact când își primeau pachetele. Aceștia au primit pe loc pachete pentru mama, cu cadouri pentru gătit și delicioasele ștrudele Morărița. În urma activării, zeci de pachete au plecat imediat, prin curier, în toată țara. Reacția mamelor la livrare? De neprețuit.