Deschiderea celui de-al III-lea brand din cadrul proiectului MOOZA Pop-Up store a avut loc aseară în Băneasa Shopping City.
Creațiile urbanglam și designul atemporal definesc stilul Bluzat. Colecțiile îmbină stilul minimalist cu cel casual. Brandul Bluzat oferă o paletă de piese vestimentare cu forme asimetrice și în culori potrivite oricărui sezon.
Brandul de haine Bluzat a obținut găzduirea, pentru o lună, în spațiul MOOZA Pop-Up store în urma unui concurs dedicat celor mai creativi antreprenori români, o inițiativă unică în țara noastră lansată de Băneasa Shopping City.
MOOZA Pop-Up store este un proiect unic în România, ajuns la a II-a ediție, care își propune să ofere o primă experiență comercială antreprenorilor aflați la început de drum. Cei care au dorit să se înscrie în competiţie au urcat pe platforma www.baneasashoppingcity.ro/mooza câte un videoclip de prezentare a brand-ului, iar câştigătorii au fost desemnaţi în funcţie de numărul de voturi.
La deschiderea oficială Bluzat, desfășurată joi, 7 aprilie, au participat cliente, bloggeri, jurnaliști de fashion, precum și vedete.