Monica Botez, membră a echipei GolinHarris din anul 2007, cu o experienţă de 8 ani în comunicare, a fost numită recent partener în agenţie. În prezent Head of Corporate Division GolinHarris, Monica a coordonat până acum activităţile de relaţii publice a peste 60 de clienţi.
Monica a absolvit Facultatea de Litere, Universitatea Bucureşti şi Facultatea de Ştiinţe Politice din cadrul aceleiaşi universităţi. În plus, a obţinut un certificat în ştiinţe politice în cadrul Institut d’Etudes Politiques, Aix-en-Provence, Franţa şi a urmat cursuri post-universitare la Facultatea de Ştiinţe Politice, Université Libre de Bruxelles, Belgia (cu o specializare in studii europene) şi la Chartered Institute of Public Relations, Londra.
“Oferirea unei recunoaşteri precum poziţia de partener unor oameni speciali, lângă care construim în fiecare zi acest business de succes, este un pas important pentru noi la nivel de grup. Sunt bucuroasă să anunţăm astăzi numirea Monicăi Botez ca partener în cadrul agenţiei GolinHarris, alături de Hortensia Năstase. Această decizie reprezintă rezultatul dedicării, viziunii şi valorilor ei. Este o bucurie să ai alături de tine oameni ca Monica, prietena si colega noastră, care îmbină creativitatea cu rigurozitatea, tenacitatea cu umorul, leadership-ul cu plăcerea de a munci în echipă”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte & CEO grupul Lowe.
„Faptul că lucrez în PR este o întâmplare fericită – mă consider norocoasă în fiecare zi pentru că fac parte dintr-o industrie inovativă, plină de energie şi de provocări. Faptul că lucrez la GolinHarris de 5 ani nu este însă un accident – am regăsit aici propriile mele valori umane şi standarde profesionale. Contribuţia mea s-a concentrat în ultimii ani mai ales în zona dezvoltării unei divizii puternice de corporate & financial communications, iar noul statut de partener mă onorează şi mă obligă în acelaşi timp.”
Monica a coordonat proiecte premiate şi intrate în istoria agenţiei GolinHarris, precum campania de vizibilitate European Community Humanitarian Office în România – Labirintul Umanitar, campania de încurajare a participării la vot în cadrul alegerilor europarlamentare – Tu decizi!, campania de rebranding ABN Amro – RBS România sau campania listării istorice –la bursă a Fondului Proprietatea, sub managementul Franklin Templeton Investments şi a pregătit de-a lungul anilor zeci de tineri, astăzi specialişti în PR.
În prezent, Monica coordonează Divizia Corporate GolinHarris, formată din 10 specialisti, şi consiliază clienţi precum BASF, CBRE, Franklin Templeton Investments, Orange România, PepsiCo, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric România, SIF Muntenia, TeamNet International, UNICEF, X-Trade Brokers.